Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 28.12.2004, 12:04
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.818
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mä olen ainaki huamannu, että kannattaa laittaa eka kaikki pultit hollille, ku joskus on ollu niin jetit reiät, ettei oo meinannu sit loppupeleissä saada kaikkia pultteja oikein meneen ilman, että löysää muita. Käsin olen ite kiristelly ja aika varovasti, ku sehän on melko loputon kierre. Eli ku kiristää yhtä, niin sen molemmin puolin menee löysäks jne jne.

joo tonkin mä olen huomannut että kaikki ensin hollille niin helpottuu aika paljon.
tiukkaamisesta tulee loputon kierre no itse lopetin siihen kun 8mm 8.8 rupes katkeilemaan no oli ainakin kunnolla kiinni

elämä ilman swamppereita on teeskentelyä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aivoriihi Bead-lock ongelmasta/mielipiteitä? KooPee Tekniikka & Jutustelu 86 26.01.2012 08:29
Bead lock: sissarilla vai ilman? Paavo Tekniikka & Jutustelu 21 10.07.2010 19:41
Poraruuveilla bead lock LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 19 22.11.2009 02:03
Bead Lock vanteet SoSo Tekniikka & Jutustelu 6 01.08.2005 23:33
Bead lock vanteet 8x15" MYYTY tapsa4x4 O/M/V Muut 18 26.01.2005 23:19


Sivu luotu: 22:01 (GMT +2).