![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Onko susuki miehillä tai naisilla kokemusta näistä:http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1945690 Ois tarkotus 410:n 31*10.5 kumit sovitella.. vai oisko 8tuumanen -20et:llä sopivampi???
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
-Pauli- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ok. kiitos tästä.
laitetaan 8tuumaset tilaukseen
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Moro,tuli hommattua tollainen samurai,aivan uusi tuttavuus minulle,ja heti ongelmia,eli,auto käy ryyppy päällä hyvin,mutta heti kun automaattiryyppy lopettaa toimintasa ja auton pitäisi käydä tyhjäkäyntiä,niin sammuu,eli ei käy tyhjäkäyntiä,tarkastettu jakajan kansi,pyörijä,kokeiltu sähköpumppua,tulpanjohdot vaihdettu,laitettu uusia alipaineletkuja,ääääh,menee vaikeeks,onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa?missä voisi olla vika?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tahtoo olla vaivana noissa samuraissa nuo alkuperäiset kaasarit vanhemmiten. Eli voi olla että vaikka kuinka taistelee sen kanssa ja puhdistaa ja säätää niin ei saa enää toimimaan kunnolla. Voi olla vaikka läppien akseli kulunut niin paljon että hörii ilmaa välistä ja sekoittaa seokset. Suosittelen hankkimaan kokonaan toisen kaasarin joka olisi manuaali ryypyllä, esim. vanhemman takaveto corollan menee suoraan samurain laippaan tai tai vanhemmista fiateista weberi jota niitäkin löytyy samalla pulttijaolla. Tuohon on myös saatavana ihan uutta weberin korvauskaasari sarjaa, riippuu tietenkin paljonko haluaa sijoittaa ![]() Yksi vaihtoehto on vaihtaa Suzuki swiftistä ruiskuvermeet siihen, mutta se vaatii hieman enemmän perehtymistä asiaan.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#6
|
||||
|
||||
|
mulla oli kanssa vanhalla kaasarimoottorilla tota samaa vikaa, käytin tampereella pakokaasu analyysissä (kaasutin korjaaja) jossa se saatiin korjattua.. tyhjäkäyntipiirin olivat sieltä ilmeisesti putsailleet jonka jälkeen taas toimi..
toi ruiskumuutos olis paras vaihtoehto mutta weberin korvaus kaasari toimii myös yhtälailla.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ai niin, ja onnittelut lositavasta ostoksesta! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lowrangelta sai muistaakseni jotain asennussarjaa, millä sai jonkun Harrikan kaasarin Samuraihin kiinni. Mitenköhän sellainen pelaa? Kai siinä jotain järkeä täytyy olla, kerran ovat moisen adapterikitin tuoneet markkinoille.
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |