Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 28.12.2004, 08:40
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lisää riipukkeiden jatkamisesta!
Ostin muutama viikko sitten BJ:n, jonka koria on korotettu 50 mm laittamalla korotuspalat rungon ja korin väliin(merkitty rekisteriotteeseen). Ajatuksena on korottaa hieman enemmän riipukkeilla, ehkä toiset 50 mm. Onko mitään järkeä vai pitäisikö tehdä SOA. Autolla on tarkoitus ajaa offroadia Matin lausuman mukaan fifty sixty, jossa sixty on offroadia ja 50 pakollista onroadia.
Kyllä se SOA on siitä hyvä, ettei tarvi olla jäykkiä jousia. Mulla on SOA ja ihan suorat jousipakat niin ainaki 33/12.5 R 15 gummeilla ei yritäkään ottaa lokariin. Koria ei ole korotettu yhtään.

Saa myös hyvän ulosjouston kun on löysä pakka eli jos vaan intoa riittää niin mä ainakin suosittelen SOA:a ja tietenkin samalla se tehostin siihen palkin kylkeen.
Varsinkin kun meinaat pitää konetta noinkin kohtuullisesti tiensivussa

- jm



KoMk ry. Off Road Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
auton jatkaminen upi7 Tekniikka & Jutustelu 3 11.10.2006 12:53
Iskareiden "jatkaminen" ? Tumppi Tekniikka & Jutustelu 12 08.04.2006 20:37
Riipukkeiden paikka Calmari Tekniikka & Jutustelu 5 26.03.2006 10:33


Sivu luotu: 04:49 (GMT +2).