Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.02.2015, 17:06
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Riippuu minkä ikäisestä 12h-t moottorista kyse. Kaikissa pyöreälamppuisissa kuusykkösissä on samat kk-laakerit (riippuu tietenkin onko uudempaa konetta autoon joku jo vaihtanut), kuin kuuskymppisen 2h moottorissa ja ensimmäisissä neliölamppuisissa kuusykkösissäkin vielä n.kuukauden ajan ollut nämä vanhemmat 2h moottorin laakerit käytössä(eli ilm. vanhanmalliset moottorit käytetty varastosta loppuun) eli syyskuuhuun 1987 asti.
Omissa ensikertaa avatuissa 12h-t moottoreissa on moottorinnumero 1152529 on vielä kk-laakerit samanlaiset kuin 60 mallissa ja 1157458 on jo uudemmilla laakereilla. Eli vaihdos näiden numeroiden välissä tapahtunut.
Näitä 2h laakereita saa lähes jokaisesta tarvikeliikkeestä, nämä uudemmat onkin jo hankalammat saada halvalla.

Viimeksi muokannut PH75 : 20.02.2015 09:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12h-t kiertokangen laakerit Profi Tekniikka & Jutustelu 10 27.03.2014 13:10
HJ61 veivin laakerit? Asikainen Tekniikka & Jutustelu 1 07.06.2010 12:52
Nissan King Cap 2005 170tkm ja kiertokangen laakerit män tttreg Tekniikka & Jutustelu 2 10.10.2008 11:18
hj61 jakolaatikon laakerit ventora Tekniikka & Jutustelu 2 15.12.2007 17:03
HJ61 perän laakerit bj45lava Tekniikka & Jutustelu 3 27.05.2005 08:17


Sivu luotu: 09:56 (GMT +2).