![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ihan kohtuudella tuo liima ja verhoilu irtoaa karmien reinoista. On siis edelleen elastista, ei verrattavissa bostikiin. Ainoastaan väri sama ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Otat sen kusenpolttaman rätin ja viskaat kaarineen roskiin, ite liimasin kontaktiliima koriin ja sprayliima kankaaseen kokonaan uudet rätit suoraan peltiin kiinni.
Pikkusen on hommaa, mutta palkitsee valmiina. Sisätila nousee 5cm korkeemmaksi, värin saa valita. Ainoo kompastuskivi on, et ne Hdj kattopalkit ei irtoa, vaan on hitsattu kattopellin ja kyljen väliin... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Liimalasin irroitus | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 19.12.2010 12:57 |
alustamassan irroitus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 20.04.2010 00:50 |
Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
Pronssiholkin irroitus | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.04.2007 20:28 |
Tulppien irroitus? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2004 21:01 |