![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sen verran tuli testattua lukkojen toimintaa, että kabiinin katkaisijat toimii ja alipaine tuli etulukon jutulle asti ja taaksekkin sen jälkeen kun vaihdoin letkun. Lukko ei kuitenkaan kytkeydy takana ja edestä en vielä ihan varma. On kuitenkin niin iso homma raottaa haitarikumia, että näkee liikkuuko siellä mikään ![]() Takalukon merkkivalon kytkimestä on lattaliittimet katkennu kivasti juuresta ja etulukon liittimestä puuttu puolet.Turhan suojaton paikka tollasille.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Aikani kuluksi otin Samurain käsittelyyn ja hyvin se tuntui käyvän, mutta ääntä oli vähän normaalia enemmän ja sitä öljyäkin vuotaa koneen takaa.
Virranjakajan tiiviste näytti ja tuntui ehjältä. Bensapumpun mutterit olivat aavistuksen löysällä, mutta se sieltäkään näyttänyt valskaavaan. Peilillä koitin kurkkia, mutta ei näkynyt mitään selkeää vuotokohtaa, joten kansi irti. Kannenpultit olivat kireällä, kannentiiviste näytti kohtuu ehjältä, mutta ihan kuin se olisi puhallellu vesitilaan päin jäljistä päätellen? Samalla löyty venttiilikopan alta kiva ylläri, yksi ruuvi irti kokonaan. Onko muita ajatuksia kuin mahdollinen kannentiiviste? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Samalla vaivalla vaihtuu kaasari ruiskuksi ku on kone levällää muutenkin.
Hain volvon pumpun ja suodattimen, mutta suodattimessa ei ollut mitään suuntanuolta tms ![]() Onko mitään syytä miksi suodatinta ei voisi ruuvata suoraan pumppuun kii? Olettaen että virtaussuunnalla ei ole väliä. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Löytyi volkkarista syy pieneen nesteen häviämiseen. Tollanen musta muoviputki josta keskeltä lähtee paisuntasäiliölle ja kummallakin puolella sitä on anturit. Näyttäis olevan sauma josta tiputtaa. Voiko tuota paikata jotenkin helposti vai onko marmoritiski ainut paikka mistä noita löytää? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jollakin kaksikomponentti liimalla tuota vois koittaa korjata. MMA pitää kyllä varmasti jos sitä vielä saa jostakin (etra?) Karhentaa pintaa vähän hiomapaperilla, putsaus ja liimat päälle niin uskoisin pitävän
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
LeGendary Super Epoxy ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Etrassa näyttäis olevan metagrylaattiliimoja. Kai se epoxeillakin vois pitää.
|
![]() |
Luokat |
samurai, suzuki, äijämaasturi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Ostetaan 64-66 valiant/dart | Subtara | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.10.2012 16:47 |
Ostetaan 64-66 vuoden dart/valiant/letukka | Subtara | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.09.2012 10:37 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
Plymouth Valiant Brougham -75 Vaihto maasturiin | Savis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 01.08.2006 15:53 |
M: Suzuki Samurai | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2004 19:13 |