![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() TV-Kaista löytyy ainakin Samsungin Smart TVille Terveisin kyseisen palvelun tyytyväinen käyttäjä Kaikki formaatit ovat toimineet mitä olen yrittänyt pyörittää (avi/xvid/divx, mkv/x264, mpegit1/2 ja joitain muita)
|
|
||||
|
||||
![]()
genelec tekee ainakin laadukkaita aktiivi kajareita.. hinta tosin on mitä on.. Itse olen käyttänyt monta vuotta tietokonetta median lähteenä. On ehdottomasti paras vaihtoehto. Kannattaa laittaa kaikki kuva ja ääni menemään vaihvistimeen ja sit sieltä yhdellä piuhalla tykille.
|
|
||||
|
||||
![]()
Elisan palvelu ihan nettiselaimen kautta käytetty kertoo tallenteen olevan SL-tiedosto, ja tarjoaa siihen käytettäväksi VLC -mediasoitinta... Ota tosta nyt selvää missä muodossa noi on. Täytyy jatkaa tutkimista.
|
||||
|
||||
![]() Soundbareista
Onkos porukalla kokemusta näistä soundbareista? Lähinnä kiinnostaa millaista ääntä näistä lähtee, tietenkään ei mitään hifiä varmaan, mutta hakusessa juuri simppeli ja pienikokoinen systeemi ilman mittavia johdon vetoja.
Ja käyttöhän juuri tv:ssä sekä musiikin langattomaan toistoon. Esimerkkinä vaikka tämä Samsungin tekele: http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...jestelma-musta