Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hietsu
Millähän peruteella kiellettiin lavojen kovat kannet, eikös se ole vain korkealla oleva flatbed??
Itselle tekisin flatbedin ja alle kunnon kaappi tilat, mallia firman sähkölaitos varusteltu ateco. Siinä lavan reunan korkeus n.10cm. http://www.koneporssi.com/site/asset...4/img_0114.jpg
|
siis lavan kovat kannet kiellettiin siihen vedoten, että tavaratilan korkeus ei riitä. alennetun autoveron autoon; jos täyden autoveron auto niin saa olla, kuten aikaisemminkin.
ja raja kannen ja lavan alla olevien laatikoiden välillä meni muistaakseni siinä, että lavalle pitää saada järkevästi koko hyörykuorma, ja vielä kiinnitettyä se.
Tuossa ylläoleva landroverin lavaan tekisin pari muutosta (toivottavasti yhtä hyvällä käsialalla) offikäyttöön: rekisterikippi varmaan ei näy asetuksen vaatimusten mukaan? ja nuo lokasuojien alapäät/alleajosuoja melkoiset "ojatutkat", siis 10-20 cm korkeammalle tuo palkki, ainakin päistä, ja sitten roiskeläppäkumista tuo lokasuojan alapää; ja sitten vaan reilusti kettinkiä läpän alareunaan, että saa nostaa ylös silloin, kun mennään pois tieltä.
ja kunnon vetopisteet molempien runkoaisojen päihin, kun vinssi vallannut tuon välin.
Tuohon lavan etureunaan laittasin pikkasen korkeamman laidan, vaikka 25-30 cm korkea. ja sidontapisteitä on jo monta, tuskin liikaa,,, Kuinkahan saisi järkevästi liitettyä kuorma-auton umpikopeissa olevan sidontakiskon tuohon lavan reunaan...
tuosta ei näe, että onko alla laatikot... Mutta monta kertaa on käynyt mielessä ne moottorikierrossa olevalla lämmityksellä/kuivauksella olevat laatikot, kun kaivanut jäätyneitä liinoja/työkaluja jostain muuttolaatikon/kärryn liinalaatikosta pohjalta..