![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Minä olen tuollaisia itselleni tehnyt, ihan mustasta vedetystä kangesta ja hyvin toimivat. Nuo cromosta ja mocista tehdyt on tarkoitettu meistämään reikä peltiin. Jos reikä on valmiina, niin tuollainen mustasta tehty työkalu kestää kokolailla per... monta reikää "flarettaa". M12 12,9 pultti on minulla läpi ja pulttipyssyllä tulee nopeasti flare. Toki tuollainen on enempi ohutpelti reikiin käypäinen, 3mm alkaa olla jo turhan paksua.
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.pirate4x4.com/forum/tools...r-customs.html
tossa olis tommosset, 3/16" eiks se oo jo 5mm?? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole ylimääräisiä, mutta voin toki jollain aikataululla tuollaisia sorvailla. Laitan sulle privaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tähän käy mulle !
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuolla naapurikylän koneistajalla varmaan tuot mustaakin mist tehdä. Mut sanonu mist tehnyt ku on hakenut ilman kysymistäkin.
Onhna tuolla tullut teetettyä firmankin laksuun puslia kylläkin laakeripronsist, ja joskus reikämeistin katkennutta piikkiä käyty irrotuttaan varult, että mikäli tarvii koneistaa uudet pesät. Ja vaikka tuos parin kilsan päässä on sorvari/koneistaja, niin sen työhalukkuus ollut omia tarjottuja tehtäviä varten heikko ja vaikee sanoo mitään ni sillä tuonne naapurin puolelle vienkin jatkossakin. |
|
||||
|
||||
![]()
No kysytääs suoraa, löytyskös jollain mielenkiintoa tehdä mulle tollasset?
Kattelin noita rasiapora kokoja... esim 29, 44, 57mm ? Jos on ylimääräisiä saa tietty tarjotakkin kokoja? |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan palstalla toki koneistajia, että ei muuta ku kysyyn yv:llä asiast. Tai ihan paikalliseltakin tai lähistöltä. Kannattaa piirtää kuvaa malliksi, niin osaavat kertoo hintaa.
Palstalt esim. Mikael73:nen tekee koneistuksia, mutta taitaa olla lomautettuna tällä hetkellä. Mut taitaa Humppilan suunnalla Mareva90:täkin tehdä noit hommia mahdollisesti. Itsellä ei nyt ihan akuuttia tarvetta koneistajalle oo, tai käyntii tuolla et kävis ohimennen kysyyn mittojen kera tuota asiaa. Kuvat saan piirrettyy itekkin, että ei se ei ongelma ole tässä. |
|
||||
|
||||
![]()
Tein ihan virallisesti osto ilmoituksen noista, liitin kuvan kaveriksi...
ja ilmootin että jos jollain riittää vaikka intoa tehdä niin ottaa yhteyttä. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Työkalu Defender | Hessu_Hopo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.01.2014 07:26 |
Myydään Työkalu teline | GENOBI | O/M/V Muut | 0 | 09.12.2013 21:45 |
venttiili työkalu | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.09.2011 15:15 |
Myyty työkalu seinä | tjl | O/M/V Muut | 4 | 13.11.2010 18:50 |
työkalu | oskari4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.03.2006 12:10 |