Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu
Mä olen niin "juutalainen"...... että heikottaa..... 
Vaikka auto mulla on katoksessa ja ikkunoita joutuu raaputteleen vain tietyllä keleillä. Varsinkin kosteasta kunnon pakkasille. Että olen sääsänyt ton 2€.
Mä olen käyttänyt sellasta punaista paksua ja isoa "old school" täkkiä joka peittää etulasin ja etupellin. Kovilla pakkasillla kotio saavuttua heti "peittelyyn". Pysyy huomattavasti pidempään lämpimänä jolloin sähkönkäytön tarve vähenee saman päivän aikana tapahtuviin käyttöihin sekä aamuisin. Täkin eristeen ansiosta ei tarvii lämmittääkään kovilla pakkasilla niin pitkään kuin ilman täkkiä.
Tosin tohon peiton heittelyyn tuhrautuu joka kerta se 30s. ns. vapaa aikaa ja käytän sitä vain kotona ettei julkisilla paikolla leimattais "kylähullks" 
Ja tämä on ollut käytössä jo niinä aikoina jolloin nuoremmat lukijat eivät olleet vielä edes "painovoimana kulkusissa". Eli vanhan kansan konsti kovillla pakkasilla kun lohko- ja sisätilan lämmitimet olivat vielä tulollaan ja sähköä ei ollut joka paikassa saatavilla.
Joskus vanhat konstit on parempia kuin pussilinen uusia....
|
-En viitsi vanhaa märkää ja haisevaa täkkiä tunkea autoon, olen sen verran varakas (-lue rikas) että investoin kaksi egeä mukavuuteen...