![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Somac oli mullaki reseptillä mutta piti vaihtaa juurikin nuiden sivu oireilujen takia.
Muutaman vuojen tässä kärvistelly ja kyllä on parhaat lääkkeet itelle tuo omebrazol ja zolt. Ei ole kuiva kurkku eikä veä ummelle.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jarrut puoltaa, mikä auttaa, tulikin jo kuntoon ja muuttui huviksi | Porvoon Hilma | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.11.2012 20:53 |
| osaako joku auttaa..? Suzuki Carryn rengasasiaa | ttpttp | Chit-Chat | 6 | 06.06.2012 07:18 |
| Haluuko joku auttaa? | Nerd-O | Chit-Chat | 20 | 15.11.2010 06:18 |
| Leftapatia auttaa kaikissa vaivoissa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:45 |