Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 30.01.2015, 19:46
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

Somac oli mullaki reseptillä mutta piti vaihtaa juurikin nuiden sivu oireilujen takia.
Muutaman vuojen tässä kärvistelly ja kyllä on parhaat lääkkeet itelle tuo omebrazol ja zolt.
Ei ole kuiva kurkku eikä veä ummelle.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jarrut puoltaa, mikä auttaa, tulikin jo kuntoon ja muuttui huviksi Porvoon Hilma Tekniikka & Jutustelu 12 30.11.2012 20:53
osaako joku auttaa..? Suzuki Carryn rengasasiaa ttpttp Chit-Chat 6 06.06.2012 07:18
Haluuko joku auttaa? Nerd-O Chit-Chat 20 15.11.2010 06:18
Leftapatia auttaa kaikissa vaivoissa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 29.10.2002 21:45


Sivu luotu: 17:16 (GMT +2).