![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Miä ainakin, eurolla saa karkeesti kaksi litraa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Niinpä niin, hakisin minäkin jos lähenpänä vaalimaata asuisin..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Enpä näytä olevan yksin tasonsäätö ongelmien kanssa painiva..helpottaa ees hituse tai si ei..ne vitu putket ei oo tai siis iskaripallojen putket ei oo lähelläkä paikallaan ku ei me ni ei me..en leiki enää..pitäköö tunkkinsa ja miettiköö miksi kököttää vaa tallissa.Taas sai könytä piene pätkä töissä ja jällee ollaa jäämäs kotii ties kui pitkäks aikaa ja kaiken kruunaa se et ku ajamani auto jää parkkiin ei se siihe sammaloidu..työkaveri ajaa silläkin!!!! Syöjäiset käynnissä...ruokalistalla minä..aina tämmöstä saatanan paskaa meni mihi tahansa mut kai se o pakko si vaa ettiä uus paikka jälleen jossa saa olla taas hetke ja taas joku ärslääbeni syö samaa leipää..
|
|
|||
|
|||
![]()
Joku perkeleen pitkäkyntinen joka vei viimeyönä tai tänään aamupäivällä lisävalot työkulkimen keulalta.
Uusia lienee turha toivoa tilalle. Johan ne siinä melkein puolivuotta ehti vanheta. |
|
|||
|
|||
![]()
Hondamies
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mun vanhemmillakin oli käynyt tutkimassa paikkoja yön aikana. Sattuis meillekkii sopivasti että olis tossa valppaana aseen kanssa... vois vähän hätyytellä. Maalla tämä vielä jotenkuten onnistuu.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
se kun möhlii töissä asioita
|
|||
|
|||
![]()
Lumi, vaikka sitä syksyllä odottikin. Rajansa kaikella stana, metri on täynnä tammikuussa ja lisää tulee...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
On se tehokas olevinaa juu.Mun tietääkseni sieltä ei pitäsi ketää laittaa pois mutta saattaa olla että ite oon heikolla jäällä ku viimen tullukki ja ku se latvalaho mulkero jäytää mua ja hokee mulle en halua syödä sun töitäs..jaaa..mitäs se si tekee ku mut laitetaa taas lomautukselle ja tää paskarukkane ajelee mun työkalulla jonka piti olla mun työpiste ja mun piti yksin ajaa sitä ja joskus vaa tarvittaes tulla tuurikaveri..se siitä sitten. Äijä on sellane saatana paskiainen joka ei tiä mitä on hanskojen käyttäminen tai käsien pesu.Eiku paljain käsin kasetoimaan,tankkaamaan ja sorkkiin kaikkee mahdollista ja mieluiten mitä mustempaa sitä parempi sinne on näppinsä änkee ainaki käsien väristä päätellen.on kiva mennä sen äijän jälkeen autoon kun pitää pukee ensin joku t-kaupan kokovartalo kortsu ettei oo itte heti musta ja asentajan hanskat kädessä ajaa jotka mustuu hetkessä.Jos jotain hajoo...ei ole minun syy vaan toi toine sen jo rikko ettei menny mun aikana...eipä niin..hienoa olla noin täydellinen!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei siä mikää poikki oo ruostunu vaan ne putkien nipat sai siipeensä niitä irrottaessa joten ei ole järkee laittaa sellasia takasi.Teetin jarruputkesta uudet mut ei oo iha mukava paikka taitella niitä juuri nii mahtavan ahtaassa ku se paikka siä on.Saako hydrauliletkua jarruputki nipoilla?? Sehä ois käsittämättömä helppoo jos noi on. Mut se o varmaa että normi iskareita ei tilalle laiteta.Toi on hyvä systeemi muuten.
|
|
|||
|
|||
![]()
Naiset. Vttu että ne osaa valittaa kaikesta turhasta. Ja edellinen työpäivä.
Mittaat kyprokin kahteen kertaan että varmasti menee oikein, leikkaat sen, hiot ja kokeilet paikoilleen... no sehän on monta senttiä persiilleen. Toista liian monta kertaa jonka jälkeen onkin hyvä syy lähteä kämpille mököttämään. |
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä..ei tarvita mokomaa pöhryä yhtää enempää..tänää lapioinu yhen auton hangesta pois ja dollyn. Kyllä korpes seki.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Pari viikkoa tuntunu jo että ''eniten vituttaa kaikki''.
Aamulla vituttaa, töissä vituttaa, jokapaikassa vituttaa ja kaikki vituttaa. Ihankun ois joku teiniangsti? kun tuntuu että mikään ei oikein kiinnosta, ei tunnu miltään, ja sama paska jatkuu huomenna. Niin vitun positiviinen olo kaikinpuolin. Lisäks töissä helevetinmoinen kiire, ja stressi. Pitäs tehdä helvetisti ylitöitä, että saisi kaiken ajantasalle, mutta eipä kyllä suoraansanottuna jaksa enää ylitöitä tehdä. Lähipiirin mukaan sen kuulemma huomaa. Auttasko kibuprofen? ![]() Viimeksi muokannut Ab3 : 31.01.2015 01:20 |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Ab3;1198728]Pari viikkoa tuntunu jo että ''eniten vituttaa kaikki''.
Aamulla vituttaa, töissä vituttaa, jokapaikassa vituttaa ja kaikki vituttaa. Ihankun ois joku teiniangsti? kun tuntuu että mikään ei oikein kiinnosta, ei tunnu miltään, ja sama paska jatkuu huomenna. Niin vitun positiviinen olo kaikinpuolin. Lisäks töissä helevetinmoinen kiire, ja stressi. Pitäs tehdä helvetisti ylitöitä, että saisi kaiken ajantasalle, mutta eipä kyllä suoraansanottuna jaksa enää ylitöitä tehdä. Lähipiirin mukaan sen kuulemma huomaa. Auttasko kibuprofen? Jos töissä on sellainen ilmapiiri että painostetaan kiirehtimään ja harrastetaan esim. "piilohoputusta" jottet saa rauhassa töitä tehdä, niin gonahda pomolle tai vaihda työpaikkaa jos mahdollista. Työstressi on pidemmän päälle pahasta kaikin puolin. Siitä ei hyödy kukaan.. ei välttämättä edes työnantaja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oiskohan kl-varaosista saanu niitä pikku putkiakin. |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Ponssekuski;1198742]
Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Unet loppuu joka aamu kesken. Ei paljon nappais herätä sunnuntaina syyttä suotta ennen kuutta..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Faija oli saanut päähänsä että tänne meille tarvitaan lumilinko, no kyllä semmoinen kelpaa tietysti.
Selailin sitten netistä vähän etukäteen hintoja ja saatavuutta... JUMALEISSON! Samalla koneella hintaero R-kaupan ja K-kaupan välillä 500e!! Kuulostaa aika paljolta kun koneiden hinnat ovat 550e vs. 1050e. ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
P,s itse poistomyynnistä 199.- ostanut toimivan uuden 12kk takuulla syksyllä oli puoleen hintaan ja yhdet lumet jo pöllytetty. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |