![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Noh ottaen, et jos vaikka tien sivuun ajat ja se lipsahtaa ojaan kun penkka on jäässä olet syyllistynyt (valitettavasti en muista mihin olikohan liikenteen vaarantaminen) vaikka olisi tyhjä tie ja kävely vauhti. Tälläinen tapaus oli 10 vuotta sitten kevät talvella jäljistä näki, et lujaa ei pappa ollut tullut, mut liian reunaan oli ajanut ja kitkat ei ollut pitänyt, niin ojaanhan se oli valunut hinuri oli kuulemma joutunut suoraan sivulle sen kiskomaan, kun pito ei riittänyt viistoon hinaamiseen Ei ole montaa vuotta kun tuttu väisti itse poroja omalle pellolleen ja sai sakot vaikka tarkoituksella sinne 30cm;seen lumihankeen ajoi ja omillaan hilux tielle peruuttamalla tuli. Pollarit sattu just kohdalle kun tuttu tuli ulos kiikaroimaan, et kenes poroja pellon reunaan juoksi. Sitä en tosin muista, et miten sen sakon kanssa sit kävi vai pitiko se sit maksaa Faktaksi en voi kyseistä tapausta vannoa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päivän hyvä työ | Ex_inkkari | Chit-Chat | 20 | 05.04.2013 00:06 |
| Päivän piriste | Jukkapoika | Chit-Chat | 0 | 09.09.2006 20:25 |
| Päivän kyssäri | SoSo | Chit-Chat | 8 | 19.01.2006 18:02 |
| ElämänPeluri alottaa mun päivän? | Laskos | Rakas Päiväkirja | 10 | 16.03.2005 12:04 |
| Päivän Seksikysymys! | Hannu | Bees & Honey | 0 | 20.02.2002 13:34 |