|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
Lainaus:
Auto sammuksissa akulta 12V, vahapatruunan johtojen päästä 10V jännitettä ilman vahapatruunaa, ja tästähän jännite kyykkäisi vielä lisää vahapatruunan kuormalla. Ratkaisin ongelman vetämällä napilla kytkettävän releen kautta akulta johdot vahapatruunalle, ja taas toimii väsynyt vahapatruuna. Lisäksi nyt mahdollisuus käyttää 2wd low range, en vaan keksi mitä hyötyä tästä. |
#27
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#28
|
||||
|
||||
Lainaus:
Edelleenkin olen sitä mieltä että tässä kyseisessä paikassa vahapatruuna on pitkäikäinen ja luotettava. En osaa kokemuksella sanoa sinun tarkoitaman vaijerilaitteen toimivuutta mutta olettaisin että suomen olosuhteissa vesi, kura, suola ja pakkanen jumittaa vaijerin parissa vuodessa, sekä lukon automaattinen toiminta loppuu myös ja kuljettaja joutuu itse kytkemään ja irroittelemaan sitä. Mutta nämä ovat mielipide kysymyksiä joita voi jatkaa loputtomiin, mutta ei tehdä sitä täällä toisten rakentelu topikissa. |
#29
|
||||
|
||||
Olishan tuo 2wd hidas ihan kiva leikkiä kun isolla puolella tollanen diisseli ei jaksa pellolla ruopia! Lukkoperään yhdistettynä hauska multaviskuri. Pitää ryhtyä johtohommiin
|
#30
|
|||
|
|||
Hidas takapotku on hiton hyvä, kun pitää ison kärryn kanssa väännellä tarkasti.
|
#31
|
||||
|
||||
Noniin, raudat hitsattu, letkut tehty ja lohko paikoillaan. Vielä kun saisi putkilähdöt tehostimelta lohkon läpi takaisin jarrutehostimelle. On meinaan putket tuumakokoisia Jospa tuo millinen helmiliitos pitäis. Tuosta pumpun paineista ja tuotoista ei ole mitään tietoa.
|
#32
|
||||
|
||||
Tuleekos sulla aura vielä hydraulisena vai vinssillä?
Hyvältä näyttää..!
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#33
|
||||
|
||||
Aurassa oma hydrauliyksikkö eli autoon kytketään vain sähköpistoke. Ohjain tulee kojelautaan.
|
#34
|
||||
|
||||
Vinssi toimii, nopeus hyvä(noin 60 kierrosta minuutissa) Enää vaijeri paikalleen niin saa koittaa vetojaLavan takakulmaan tulee 130 hiab jossa alun perin kääntö veivillä. Nyt se muutetaan toimimaan sähkövinssillä.
|
#35
|
|||
|
|||
Lainaus:
Kuvatuksia sit toteutuksesta
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#36
|
||||
|
||||
Vinssi vetää melko hyvin ja väkipyörän kautta kun vaijerin kiinnittää alalevyyn niin voima tuplaantuu. Vetopiste siirtyy samalla alemmas. Eihän tuossa ohjaustehostimessa paineita ole kuin 60 bar. Ja voihan piukan paikan tullen vinssiä ajaa nosturin hydrauliyksikön kautta(170 bar). Nosturin käännöstä tuli vähän hidas mutta ainakin jaksaa kääntää vaikka auto olisi kallellaan Nosturissa ei ole hydraulijatkoa mutta voisihan noston suorittaa sähkövinssillä. Eli puomi pitkäksi ja nostolla ja vinssillä helppo säätää etäisyys. Mutta onko yleensäkin sähkövinssissä jarrua ettei taakka putoa alas kun vinssin sammuttaa?
|
#37
|
||||
|
||||
Kun sopivaa lavarautaa ei löytynyt niin tein itse. Kolmetuumaisesta putkesta niin ainakin kestää. Samalla saa vinssiin vedon ajosiltojen suuntaisesti. Vaijerin saa myös alakautta ja ohjurin läpi eli saa vedettyä auton trailerin kyytiin kun siinä ei ole omaa vinssiä
|
#38
|
||||
|
||||
Renkaat päivitetty eli Nokian 285 nastarenkaat. Takana 10 tuuman vanne, edessä 8 tuumaa. Ja nyt mahtuu pyörimään pari vuotta sitten hankitut ketjut jos oikein liukkaat kelit tulee. Hyllyssä odottaa myös turbosarja jolla saa koneeseen enemmän vetoja.
|
#39
|
||||
|
||||
Ja mekaaninen ahdin turbon kaveriksi niin tulee alakierrosvääntöö
|
#40
|
||||
|
||||
Onko joku asentanut Chevyyn ilmajousia tai ilmaiskareita? Kokemusta löytyy jo toisesta Letukasta: finnshark.com/C4/C4 projektikertomukset/ZR-1 convertible
|
#41
|
||||
|
||||
Kansiremontti aloitettu. Suuttimet testattu. Moottorissa näkyy vielä hoonausjälki eli ei paljoa ajettu remontin jälkeen. Kannet kasaan uusilla pulteilla ja turboa asentamaan? Auto katsastettiin ennen remonttia. Kilometrejä oli ajettu edellisestä katsastuksesta 10 km!
|
#42
|
||||
|
||||
Turboasennus etenee hitaasti mutta varmasti. Kohta otetaan savut.
|
#43
|
||||
|
||||
Kone lähti ilmauksen jälkeen hyvin käymään. Kävi tasaisesti ja terävästi. Seuraavana päivänä hurahti käymään ja sammui. Eikä sen jälkeen käymään. Lähtee jarrukliinerillä käymään mutta tyhjäkäynnillä tukehtuu. Käyntiääni pehmee kuin bensakoneella, savuttaa ja tärisee. Ilmavuotoa ei ole. Onko jollakin kokemusta asiasta?
|
#44
|
||||
|
||||
Löytyi projekti syöttöpumppu isommilla elementeillä. Alkuperäinen 0,29 halkaisijalla, nyt 0,31. Kyllä löpökin jämähtää kiinni kun tarpeeksi kauan seisoo. Eli koko pumppu osiksi ja puhdistus. Vanhassa pumpussa nokkarengas rikki ja ennakon sylinteri jumissa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Chevy pickup -89 4x4 osaa mm | Heegi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 14.06.2011 16:51 |
Ostetaan chevy pickup osaa | öltzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.02.2009 20:29 |
Ostetaan Chevy pickup Bensakoneella | komu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.06.2008 09:25 |
chevy pickup | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.11.2005 23:05 | |
M: Chevy PickUp | JERKKU | O/M/V Muut | 0 | 09.05.2005 12:21 |