Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2015, 23:09
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 338
Perusasetus

Prikkoja männän päälle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2015, 23:38
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samppas Näytä viesti
Prikkoja männän päälle?
Mieluummin tuommoiselle suuruusluokkaa 75% olevalle iskupituuden lyhennykselle jostain muovista, esim. POM toppari männän varren päälle.

Ja tuo rautasahalla sylinterin lyhentäminen: ei varmaan onnistus minulta, jos ei saisi hioa päätä tasaiseksi esim. lasin päällä olevan hiekkapaperin päällä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.01.2015, 05:28
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Miksi sitä pitää lyhentää? Sen kun värkkää kiinnikkeet ja se on siinä. Tai sitten laittaa jotain putkea toppariksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.01.2015, 07:39
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Ajattelin tehä evo1 version aluksi tosta ja lyhentämättä. Tehään sille vaan isompi panssari + suoja. Ei kai se haittaa vaikka varsi ei liiku tapista tappiin. Suomenmaalla tuntuu olevan ihan sikahintasia noi komponentit. Lyhennys / lyhkäsempi sylkky sen takia että ei tulisi akselin taakse hirveen kokosta pahkaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.01.2015, 08:31
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Mieluummin tuommoiselle suuruusluokkaa 75% olevalle iskupituuden lyhennykselle jostain muovista, esim. POM toppari männän varren päälle.

Ja tuo rautasahalla sylinterin lyhentäminen: ei varmaan onnistus minulta, jos ei saisi hioa päätä tasaiseksi esim. lasin päällä olevan hiekkapaperin päällä?
POMmista noita rajoittimia tuli aikanaan tehtyä paljon.

Noin pienessä sylinterissä se pien vinous ei haittaa, vinoputkisia sylintereitä on tullu ihan viralliselta valmistajaltakin isommassa kokoluokassa ja niissä kun halkaisija alkaa olla 125 ja enemmän ni sitä mäntää alkaa vituttaa ku painuu vinoon.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lukon tunnistaminen Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2009 17:38
Tasauspyörästö&lukon toimintaa. Bruno Linkit 4 09.04.2008 09:45
O/V: Volvon lukon osa Paavo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.02.2006 00:10
Oven lukon sulatus. Bruno Chit-Chat 12 07.02.2006 16:43
lukon kiristäminen.. Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2004 19:55


Sivu luotu: 19:44 (GMT +2).