![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitokset Sakari65 ja Lelumiinille onnistuneista kaupoista.
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset Teme74 rengaskaupoista ja antoisasta keskustelutuokiosta kaffen äärellä! (Tars muute helistellä sulle ja kysellä hiuka konsultaatiota yhtee prokkikseen jahka ny saa osat ja kamppeet tontille/pajalle)
samoin JV73 ahdin kaupoista sekä jäsen NORT jonka kanssa on kans kaiken näköstä höpötelty niin maastoajosta kuin maanrakentamisesta! ja hyviä neuvoja ja vinkkejä oon poiminu noista rakennusprokkiksista nii paljo etten edes viitti alkaa kaikkia nimimerkkejä listaamaan! ja ylläpidolle iso peukku, loistavaa foorumia pidätte pystyssä!!
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Artsi777,laalaa.
Ei kai suzuki mies muita kontakteja tarviikkaan ![]() Ai niin ja sit vielä turakoitsija ja makeO. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lerssisen ja HJ-Arin kanssa kävi rengaskaupat helposti.
![]() Viimeksi muokannut Bazeeba : 25.01.2015 21:34 |
|
||||
|
||||
![]()
hyvin on toiminu kaupan käynti kaikkien kanssa kenen kanssa on kauppoja tehty.se mitä on sovittu niin on pitänyt
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä, kaupankäynti palstalaisten kanssa on sujunut ilman ongelmia, mitä nyt itse olen sotkenut muutaman kerran. Kiitokset vaan kaikille.
|
||||
|
||||
![]()
Jarelle erityiskiitos sen hulluudesta. Kun sen projekteja tässä seurannu niin totesin että voin ostaa itelle uuden projektin, vaikka kaikki muutkin projektit on häijysti kesken.
![]() Vaimonkaan kanssa ei tarvii enää niin paljo puhua ku se ei tajuu... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |