Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 20.12.2004, 08:11
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 927
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onkos 4runnerin etuperä aina vaan 7.5" IFS? vai onko vuosimalleilla eroja muuta kuin välityksen suhteen? Automaatti ja manuaali ainakin taitaa erota välityksiltään. Entäs peräpää sitten? Olisi hakusessa josko uittais kaverille rapakon takaa 4.88 välitykset mutta kun en autoa tunne niin pitää varmistaa että ihan varmasti tulee oikeat osat. Etupää siis listojen mukaa 7.5 IFS ja takapää vain V6 rear. takaperän välitys on vielä huomattavasti halvempi kuin etuperän.

www.G-69.tk - www.pahama.com
Etuperä on aina vaan Suomeen tuoduissa 7.5" ja 4Runnerin V6 perä on siis V6 perä, eli vähän tuhdimmat laakerit ja hiukan tukevammat rattaat. 4.88 on kestänyt hyvin Hiluxissa LockRightin kanssa.

Hilux 3.0 V6, 35x12.50R15 BFG MT, 1:5.29, El.locks F/R
Pajero 2.8 TD-IC A, 31x10.50R15 Nokian LT Hakkap.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastokuorma-autojen matalat perämurikat? IsoA Tekniikka & Jutustelu 18 15.01.2008 23:37
M: patrollin 4.375 välitykset ja perämurikat. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 02.08.2006 09:15
M: LJ:n alkuperäiset perämurikat TML O/M/V Muut 2 18.04.2005 21:21
o:bj:n perämurikat tai välitykset 4.11 O/M/V Muut 2 27.08.2004 16:21


Sivu luotu: 18:01 (GMT +2).