Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.01.2015, 09:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Olen edelliseen kolmeen Jeeppiin missä on toi sama "bar pin"- tyyppinen kiinnitys, tehnyt homman niin että toi bar pin pois, jolloin iskarin puslaan jää 16mm:n reikä. Sitten vain parista raudanpätkästä taittanut kiinnityksen 16mm:n läpipultille.

Itse puslana olen suosinut kumia, uretaani kaikesta hehkutuksesta huolimatta tahtoo metsäkäytössä olla kovin lyhytikäinen. Usein niin kovaa kamaa, että venyy ihan muodottomaksi ja väljäksi hyvin äkkiä. Offikäytössä ei tahdo kumipuslatkaan ihan älyttömän pitkään kestää, mutta ainakin ZJ Grandin etupäässä ja toisaalta XJ:ssäkin etuiskarin alapään kiinnityksessä toiminut sama pusla sen pari vuotta ainakin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).