![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No joo onhan nuita romuja vuosien varrella siunaantunut nurkkiin ja aina välillä sitä on tallissakin asuttu. Pitää yrittää päivitellä juttuja tänne nettiin kun kerkiää. Tuosta Bj:stä velipoika on joskus jotakin tarinan tynkää kirjottanut 4x4 lehteen, mutta voishan siitä tieten tännekin jotakin raapustaa. No elokuun alkupuolella alkoi hommat olemaan sen verran hyvällä mallilla, joten konttorilla käyntiä piti alkaa suunnittelemaan. Netistä tulostelin tarvittavat paperit joita katsastuksessa tarvitsi ja sitten vielä hommasin siirtokilvet yheksi päiväksi testiajelua varten. Parisataa kilometriä tuli ajettua testiä ja kaikki tuntui pelaavan. Katsatuskonttorilla tuli käytyä elokuun puolessa välissä ja melkein kahden tunnin jännäämisen jälkeen HoJo sai kilvet ilman moitteita. Ja voi pojat sitä fiilistä, kun autolla pääsi ajelemaan kaiken sen rassaamisen jälkeen. Hymy oli kyllä herkässä. Ulkokuorelle en alkanut tekemään tässä vaiheessa mitään, koska tekninen päivitys oli tällä kertaa ykkös sijalla. Ja moni kyllä on kehunut auton patinoitunutta ulkonäköä. Jossakin vaiheessa se tieten pitää maaliakin lutrata pintaan, mutta se on sitten joskus. Mittarikin pyörähti nollille katsatus reissulla joten sitähän ajaa melkein niinku uudella autolla. Ajettavuushan autossa on melko hyvä. Rattia ei tarvitse puristaa rystyset valkoisena vaan auto kulkee suorassa ilman suurempia vetelyjä. Hiukanhan nuo leviät rattaat haeskelee urissa, mutta sehän kuuluu asiaan. Moottori ja loota pelaavat hienosti. Joskus sitä vois pukata viitosenkin pirttiin, mutta ei tuo nelosella ajelu tunnu ollenkaan pahalta. Alkuun takapään jousitus tuntui pompottavan tyhjällä kuormalla, mutta kyllä se siitä on ajamalla hiukan pehmennyt ihan siedettäväksi. Ikkunoiden huuruuntuminen on pienoinen ongelma koska sivulaseille ei ole ilmasuuttimia, mutta tähänkin pulmaan on ideoita päässä. Hyttikin lämpiää ihan kivasti vaikka ulkona olisi enemmänkin pakkasta, mutta eihän tällä kuitenkaan talvella ilman toppatakkia tule ajettua. Kunhan vain ikkunoista hiukan läpi näkee niin se riittää. Omamassa otteessa on 2050 kg ja konttorin puntari näytti 30 kg enemmän joten painokin on pysynyt kurissa. Kantavuutta autossa on melkein tuhat kiloa ja jarrukärryn painoa saa olla vain 2000 kg. No eipä minulta sitä pikku eetä löytyiskään.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
on hieno!! millä perusteella ne arpoivat 2000kg jarrullisen lisenssiä? näitähän on 3500 kg massoillakin olemassa...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Aivan silikkaa seksiä
ja tuo ulukokuori on just niinku pitääkin!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Vanhassa rekisteriotteessa ei ollut tuota jarrullisen painoa ja ei sitä ole tuossa uudessakaan kun se jäi merkkaamatta. Pois lähtiessäni hoksasin että painoa ei ollut merkattu ja kysäsin vain tiskiltä että paljon saa vetää ja inssi kävi tarkistamassa jostakin että tuon se Toyota sille lupaa. En alkanut tuota sen kummemmin märehtimään vaan lähdin onnellisena konttorilta vasta kilvitetyllä pirssillä. Pitää tuota hommaa vielä selvitellä ja kysyä seuraavalla kerralla katsastuksilla että miten se oikiasti menee. Tieten jos jollakin on vinkkiä että miten tuon ison painon saa otteeseen niin saa kertoa minullekin. En tiiä sitten että mitä nuot miliisit tuolla tien päällä sitten tuumaavat kun painoa ei ole merkattu ollenkaan otteeseen mutta se on sitten sen ajan murhe. Hyvähän se olisi olla tuo iso paino tuolla merkattuna.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ulkokuori on kyllä just niin hieno kun voi olla!
Ainut että harmikseen oot kilvet ottanut eu-tunnuksilla... ne kun taitaa 12euroo maksaa ilman tunnuksia. Eikä haittais jos hommaat ne niin vaikka kävelis pari kertaa yli ja vääntelis niin sopis luukkiin
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
mahtasko tää olla myynnissä
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
No onhan se hyvä olla joku suora ja kiiltävä pellinpala tässäkin rohjossa, mutta jos tuo kilpi jossakin vaiheessa alkaa tympäsemään niin väännetään se EU kohta nurin tuonne kilven alle ja naputellaan vasaralla lisää muotoja pintaan. Toivottavasti sitä olisi sen verran särmä kuski ettei nuita kilpiä tuolla autolla tulisi hierottua ruttuun koska silloin saattaa mennä jotakin muutakin kappaleiksi.
Tämän auton kanssa liikkuessa nuita ostajia on kyllä ilmaantunut jo kymmenkunta ja kaukasin on ollut hollantilainen. Periaatteessahan kaikki on myytävänä, kun vain hinnasta sovitaan mutta toisaalta on tuo sen verran mieluinen että myyminen ei ole ainakaan vielä tullut ajankohtaiseksi. Ja itsessäni on kyllä sitä vikaa että romuja tulee haalittua nurkkiin ja mistään ei viittis luopua kun sitähän saattaa vielä joskus tarvia. Ja älkää huoliko sillä ulkomaille tätä ei myydä mistään hinnasta. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
oli vaan pakko kysyä kun on niin helvetin hieno (haluu kans)
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä, Erittäin hienoja vehkeitä sulla!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty hilux 89-97 -110 lava+ lava muovi 50e | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.02.2014 17:24 |
| Myydään / Vaihdetaan myydään hojo | jykä | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.05.2012 15:51 |
| Huuto Hilux Ln 65 lava + suojamuovi. Lava punainen. | wnb | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.12.2011 08:35 |
| Myydään hojo | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 19.10.2010 12:55 |
| M: hojo peräosaa | timppat | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.02.2007 08:36 |