![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Taitaa nää offarit olla semmosia "paljon puhetta-vähän tekoja" -miehiä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Tai no oli se kummin päin tahansa nii ei hjuva ..vai miten tää pitäs sanoo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Nisseriina : 13.01.2015 01:34 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kevättä pukkaa, onkos tällä rintamalla mitään uutta ?
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole..ei oo vaa jaksanu enää pitää meteliä omalta osalta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulle kans morsian
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Heppatytön kaa ollaan toista vuotta asuttu saman katon alla ja meno paranee vaan, kun haudattiin sen Jeeppi tallin taa ja ostettiin sille TOYOTA tilalle ![]()
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]() ![]() No, meilläkin ollaan heppa"tytön" kanssa asusteltu kesäkuun alusta asti yhdessä ja on alkanut aiheuttaan kummassakin ihmeellisiä reaktioita. ![]() Itse alotin ratsastusharrastuksen ja tälle uudelle elämänkumppanille on alkanut mennä vähin erin perille mitä noilla autonreuhkoilla tekee.. ![]() ![]() No, vähän vielä epäilee mun järkeä noiden määrän takia.. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noo..
ei ole keskustelu menny vielä sille tasolle, että olis tarvinnu mitenkään puolustella noita mun harrasteita. ![]() ![]() saavat kuulemma olla ja lisääntyä, jos eivät ala olemaan tiellä/haitaksi. ..ja määkin haluan hevosia.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Alan tajuta...jos ei oo ooppelia ei oo mitää muutaka. Mutta mulla oli joskus c tuska..auttaaks??
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |