![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Joka kisassa on nyt ollu puhetta näistä vakuutuksista..... en jaksa ymmärtää miksi se on ain niin kovin vaikeaa? Käy vakuutus yhtiössä ja tekee vakuutuksen sillai mulla ainakin on tapana kun jonkun härvelin olen hommannut. Ympäri vuoden vakuutuksissa niin voi mennä ja touhuta kuinka kiinostusta riittää.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tietty aina on sekin mahdollista et oon vaan niin persaukinen kun en suostu tukemaan noita vakuutusyhtiöitä ihan noin vaan tonneilla sen muutaman päivän takia. Noh, soitin tonne op-pohjolaan, katsotaan jos ne sais vaikka jotain järkevää tarjousta aikaiseksi. Eli onnistuis elämys-autona vuoden vakuutus 352€ Taidan jatkaa näillä normi liikennevakuutuksilla, jotka on 25€/vkl= 10 ajokertaax25€=250€ vuodessa. Viimeksi muokannut JPK : 07.01.2015 14:57 |
|
|||
|
|||
![]()
Op pohjolasta löytyy sprint auto vakuutus ja maksaa alle 200€ vuoteen
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse kävin kyselemässä jonkinlaista ...maastoajoneuvo, harraste, jokkis,sprint tms. vakuutusta autooni...tulos > Mikään ei onnistu jos ei autoa ensin poista rekisteristä ja palauta kilpiä... En halua poistaa kilvistä, joten se siitä..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
harbor cruisers WULVA | Kankku | Maasturiprojektit | 91 | 10.05.2017 13:30 |
Myydään Harbor cruisers seinäkalentereita 2014 | trouble | O/M/V Muut | 11 | 10.02.2014 16:20 |
HARBOR CRUISERS Syyskokous | RJCOBRA | Tapahtumat | 0 | 06.11.2013 19:29 |
Royzto feat. Harbor Cruisers | SuurSyömäri | Linkit | 6 | 02.09.2011 22:28 |
Harbor Cruisers arvuuttelu. Mikä vika? | baxxter | Chit-Chat | 49 | 09.06.2010 22:22 |