Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.01.2015, 07:33
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Perusasetus

Joka kisassa on nyt ollu puhetta näistä vakuutuksista..... en jaksa ymmärtää miksi se on ain niin kovin vaikeaa? Käy vakuutus yhtiössä ja tekee vakuutuksen sillai mulla ainakin on tapana kun jonkun härvelin olen hommannut. Ympäri vuoden vakuutuksissa niin voi mennä ja touhuta kuinka kiinostusta riittää.

Vastaa lainaten
Vanha 07.01.2015, 14:44
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olma88 Näytä viesti
Joka kisassa on nyt ollu puhetta näistä vakuutuksista..... en jaksa ymmärtää miksi se on ain niin kovin vaikeaa? Käy vakuutus yhtiössä ja tekee vakuutuksen sillai mulla ainakin on tapana kun jonkun härvelin olen hommannut. Ympäri vuoden vakuutuksissa niin voi mennä ja touhuta kuinka kiinostusta riittää.
En tiedä minkälaisia härveleitä sulla on, mutta esim. Mashboxin liikennevakuuttaminen vuodeksi maksaa noin 800-1000€. Mun mielestä se on aika paljon jos sillä ajetaan tapahtumissa/kilpailuissa vaikka noin kymmenenä päivänä vuodessa.
Tietty aina on sekin mahdollista et oon vaan niin persaukinen kun en suostu tukemaan noita vakuutusyhtiöitä ihan noin vaan tonneilla sen muutaman päivän takia.

Noh, soitin tonne op-pohjolaan, katsotaan jos ne sais vaikka jotain järkevää tarjousta aikaiseksi.

Eli onnistuis elämys-autona vuoden vakuutus 352€

Taidan jatkaa näillä normi liikennevakuutuksilla, jotka on 25€/vkl= 10 ajokertaax25€=250€ vuodessa.

Viimeksi muokannut JPK : 07.01.2015 14:57
Vastaa lainaten
Vanha 07.01.2015, 21:13
p.jäppinen p.jäppinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Op pohjolasta löytyy sprint auto vakuutus ja maksaa alle 200€ vuoteen
Vastaa lainaten
Vanha 08.01.2015, 14:41
abe abe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 07.06.11
Sijainti: vantaa
Perusasetus

Itse kävin kyselemässä jonkinlaista ...maastoajoneuvo, harraste, jokkis,sprint tms. vakuutusta autooni...tulos > Mikään ei onnistu jos ei autoa ensin poista rekisteristä ja palauta kilpiä... En halua poistaa kilvistä, joten se siitä.. Ja niistä tapahtumista missä pitää olla vakuutus.. Kun on useampi auto, itsellä 4kpl ei kaikkia vaan voi pitää kokoajan liikenteessä..
Vastaa lainaten
Vanha 08.01.2015, 15:48
trouble trouble ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: turku, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abe Näytä viesti
Itse kävin kyselemässä jonkinlaista ...maastoajoneuvo, harraste, jokkis,sprint tms. vakuutusta autooni...tulos > Mikään ei onnistu jos ei autoa ensin poista rekisteristä ja palauta kilpiä... En halua poistaa kilvistä, joten se siitä.. Ja niistä tapahtumista missä pitää olla vakuutus.. Kun on useampi auto, itsellä 4kpl ei kaikkia vaan voi pitää kokoajan liikenteessä..
Normi liikennevakuutuksen saa kilvelliseen ja kilvettömään.Hinta haitari tuntuu olevan 300e ylöspäin/vuosi. Liikennevakuutukseen ei saa liikenteestä poistoa, mutta vakuutuksen voi katkaista vaikka talveksi ja sopia taas uuden vakuutuksen kun sitä tarvitsee keväällä. Silloin taas sen hetkisillä vakuutusehdoilla....
Vastaa lainaten
Vanha 08.01.2015, 18:14
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abe Näytä viesti
Mulla auto on liikenteestä poistossa, eli seisonnassa pää asiassa (rekisterissä, mutta ei katsastettu). Kisoihin ja ajelupäiviin siirrän sen netissä vakuutuksiin ja kustannukset on 8€ + päivän vakuutus ja käyttömaksut per kisa. Ei kauheen kallista vaikka kaikki bonuksetkin on siirretty muihin autoihin
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
harbor cruisers WULVA Kankku Maasturiprojektit 91 10.05.2017 13:30
Myydään Harbor cruisers seinäkalentereita 2014 trouble O/M/V Muut 11 10.02.2014 16:20
HARBOR CRUISERS Syyskokous RJCOBRA Tapahtumat 0 06.11.2013 19:29
Royzto feat. Harbor Cruisers SuurSyömäri Linkit 6 02.09.2011 22:28
Harbor Cruisers arvuuttelu. Mikä vika? baxxter Chit-Chat 49 09.06.2010 22:22

Sivu luotu: 03:25 (GMT +2).