![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mulla on tollaset monireikäset peltivanteet, ne oli Jeepissä kun ostin.. taitaa sattua melkeen kaikille mahdollisille jaoille??
EI TÄSTÄKÄÄN MITÄÄN HYÖTYÄ KYSYJÄLLE OLE, MUTTA SAINPAHAN MINÄ JOTAIN TEKEMISTÄ, KUN TÄMÄNKIN TURHAN POSTAUKSEN KIRJOITIN... ja kapslokki vahingossa päälle. nyt ei kulje prkl![]() ![]()
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Osien tunnistusta | khonkonen | Chit-Chat | 6 | 09.07.2014 16:21 |
| Laturin tunnistusta | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.07.2012 10:38 |
| Kärryn tunnistusta | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2011 19:20 |
| Startin tunnistusta. | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.04.2010 18:48 |
| Turpon tunnistusta. | HCK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.10.2008 00:22 |