![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Millä tempuilla Killer-Wo sai ongelman ratkaistua?
Täällä on vähän samantyylinen vika riivaa täällä. Pajerosta porsi laatikko. Vaihdettiin toisesta autosta loota, kytkin jätettiin vanha kun oli vielä hyvässä kunnossa. Kytkimen työsylinteri jätettiin letkun nokkaan remontin ajaksi. Nyt kun kaikki on kasassa niin työsylinteri ei liiku tarpeeksi ja kytkin ei irroita. Ilmattu on pumppaamalla ja antamalla nesteen valua läpi. Vaihdettiin käytetty ehjänä purettu työsylinteri paikalleen ja taas ilmailtiin. Sylinterin varren ja kytkimen käpälän väliin laitettiin mutteria jatkoksi. Kaikista tempuista huolimatta poljin liikkuu keveästi, palauttaa huonosti ja työsylinteri liikkuu liian vähän. Huomenna harjoitukset jatkuu ja alkajaisiksi pitää varmaan hakea pääsylinteri toisesta romusta. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
pajeron kytkin ja laatikko | smoke | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.05.2008 18:54 |
Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
pajeron kytkin ei vörki kunnolla | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.11.2006 11:20 |
suzukin kytkin | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.08.2006 08:59 |