Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 05.01.2015, 19:51
naftalefa naftalefa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.01.15
Sijainti: Tornio
Viestit: 1
Perusasetus

Millä tempuilla Killer-Wo sai ongelman ratkaistua?
Täällä on vähän samantyylinen vika riivaa täällä.

Pajerosta porsi laatikko. Vaihdettiin toisesta autosta loota, kytkin jätettiin vanha kun oli vielä hyvässä kunnossa. Kytkimen työsylinteri jätettiin letkun nokkaan remontin ajaksi.
Nyt kun kaikki on kasassa niin työsylinteri ei liiku tarpeeksi ja kytkin ei irroita.
Ilmattu on pumppaamalla ja antamalla nesteen valua läpi. Vaihdettiin käytetty ehjänä purettu työsylinteri paikalleen ja taas ilmailtiin. Sylinterin varren ja kytkimen käpälän väliin laitettiin mutteria jatkoksi.

Kaikista tempuista huolimatta poljin liikkuu keveästi, palauttaa huonosti ja työsylinteri liikkuu liian vähän. Huomenna harjoitukset jatkuu ja alkajaisiksi pitää varmaan hakea pääsylinteri toisesta romusta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
pajeron kytkin ja laatikko smoke Tekniikka & Jutustelu 11 10.05.2008 18:54
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
pajeron kytkin ei vörki kunnolla pallero Tekniikka & Jutustelu 6 14.11.2006 11:20
suzukin kytkin las-c Tekniikka & Jutustelu 14 01.08.2006 08:59


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).