![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Neuvokaas patrolmiehet.. Kyselen kaverin puolesta. Patrolissa neliveto päällä, ja umpihangessa viskoo toista napalukkoa auki? Hitaasti ajaessa ei mitään ongelmaa, mutta jos vähänkään erehtyy antamaan happea niin napalukko menee FREE asentoon.. Ei oo ennen tehny moista. Paikollaan jotkut AVM:n(??) napalukot. Käykö kingcapin napalukko, jotta vois testata toimiiko napalukot vaihtamalla vai olisko vika jossain muualla. Kuulemma vittumainen ajella kun vetelee rajusti oikealle napalukon auettua.. (kyseessä siis apukuskin napalukko) Lauantaina olisi ajopäivä ja ennen sitä olis saatava nippuun.. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla teki samaa noi tarvike napalukko.autoin kun vaihtoi puolelta toiselle.ilmeisesti on ne hampaat kuluneet vinoksi niin tekee noin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sylkeeks se sit pakilla auki sen?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Parikin voimansiirtokysymystä.
Mikä ihme voi pitää hidasta koputtavaa ääntä liikkeelle lähdettäessä? Ääni ei tunnu kuuluvan oikein missään muussa ajotilanteessa kuin liikkeelle lähtiessä kun kytkintä nostaa. Ei kuulu myöskään jos auton pysäyttää mäkeen ja päästää jarrulla liikkeelle vapaalla. Sen lisäksi on tällanen outo ongelma jonka saa "päälle" vain sattumalta, tämä ei siis tapahdu läheskään aina. Homma toimii niin, että vaihdettaessa nelikolta takavedolle vauhdissa ei nelikkoa voikaan enää myöhemmin kytkeä, vaan laatikosta kuuluu suhtkoht uhkaava rohina kun kepin vetää 4H-asentoon. Oisko ideoita? Laatikossa on ainakin öljyä, jakiksen öljyt katsomatta koska täyttöproppu jumissa. Tarvii hallilla tarjota paineilmatyökalua. edit: ai niin, pitkä 160-Patrol kyseessä. Viimeksi muokannut onre : 06.01.2015 12:13 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
etukardaanin tuplaristikko valja? tuo jalempi voi olla jakiksen siirtomekanismin jumitusta, vaiha ihan ekana oljyt..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
4-H asentoon max 40 km nopeus,terveempää kytkeä paikallaan.katsoppa moottorin ja vaihteiston kumit koputtaisko sieltä.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
missä vika kun öljynpaineet näytti ensin alhaista/juuri ensimmäisellä viivalla ja nyt ei näytä enää mitään? Öljyä on yli puolivälin.
Kattelin öljykorkista niin kyllä siellä ainakin ajon jälkeen on öljyä eri kohdassa kun edellisellä kerralla että kaippa sinne kanteen asti ainakin öljyä tulee. Mulla olis elektroninen irtomittari uudella anturilla (Autogauge) mutta minne tuo pitäisi ruuvata? Meneekö alkuperäsen anturin paikalle? |
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |