![]() |
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Mähän olenkin just se peruskäyttäjä joka ei halua tonkia mitään Wintoosan asetuksia ennenkuin on ihan pakko.
Jos tuon sp2:n jälkeen saa taas laittaa ruksia joka helkutin ikkunaan niin pitäköön tunkkinsa, ainakin niin kauan kun tää purkki pelittä ilman... ![]() Life sucks, then you die... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Palsta ja google haku | jappe | Chit-Chat | 4 | 13.03.2009 11:51 |
| Google Earth ja Ozi | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.03.2008 19:39 |
| Google - ei vastaa yhtään sivua | Huntteri | Chit-Chat | 1 | 03.03.2007 03:59 |
| Google rules! | Santeri | Jokes | 3 | 17.05.2005 07:30 |