Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.01.2015, 21:22
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

kyl siihe ens kesäks vaihtuu vähä karkeemmat ainaki veto pyöriin.

tulevaisuutta ajatellenha mie nuo tarrat liimailin. kilpurissa on lasten mallin 39,5"

vielä tulee se aika et tää vani hilaa perässä kilpuria itä naapurin puolella

miten lie onnistus tän vanin 4WD muutos.. verrokki seisoo tossa vieressä.. eli quigleyssin tekemä suoleen rekattu 4WD...

tähän vaan 14bolt + D60 ja 35" rillat alle rupeis olee aika ylä korkee

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.01.2015, 21:46
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyl siihe ens kesäks vaihtuu vähä karkeemmat ainaki veto pyöriin.

tulevaisuutta ajatellenha mie nuo tarrat liimailin. kilpurissa on lasten mallin 39,5"

vielä tulee se aika et tää vani hilaa perässä kilpuria itä naapurin puolella

miten lie onnistus tän vanin 4WD muutos.. verrokki seisoo tossa vieressä.. eli quigleyssin tekemä suoleen rekattu 4WD...

tähän vaan 14bolt + D60 ja 35" rillat alle rupeis olee aika ylä korkee
Otat siitä verrokista rungon ja aksilat sekä runkonumeron...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.01.2015, 23:35
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyl siihe ens kesäks vaihtuu vähä karkeemmat ainaki veto pyöriin.

tulevaisuutta ajatellenha mie nuo tarrat liimailin. kilpurissa on lasten mallin 39,5"

vielä tulee se aika et tää vani hilaa perässä kilpuria itä naapurin puolella

miten lie onnistus tän vanin 4WD muutos.. verrokki seisoo tossa vieressä.. eli quigleyssin tekemä suoleen rekattu 4WD...

tähän vaan 14bolt + D60 ja 35" rillat alle rupeis olee aika ylä korkee
Eikös ne nelivejot ala olemaan jo vähä out? Miksei suoraan 6wd? Eikä siitä vanista välttämättä niin korkeekaan tuu, tässäkin hurvelissa 44 tai 46 tuumaset jurmulat alla ja toista satkua vetelivät muun liikenteen seassa. Täkäläinen miliisi saattas kiihottua Super nopeasti tuon rengastuksen nähtyään. Tuo tuulipukuun sonnustautunu porsas 175cm pitkä..







Mukava ois ollu kyllä nähä in action maastossa nuita autoja, mitenkäköhän kallelleen tuommosen tohtii ajaa?

Viimeksi muokannut -Jallu- : 01.01.2015 23:40
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.01.2015, 17:58
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus



halvin remontti ikinä!

oon tuskastellu ton käynti onkelman kanssa mut ei oo saanu aikaseks ruveta mitää tolle tekemään koska pakkanen ja nyt sohjo kelit (tekosyitä pitää olla )
tänää aktivoiduin et nyt perkele pesen ton ja ajan talliin ja rupeen tekee jotai purku hommaa.

lähin ajelee hissuksee tallilta kotia päin ni just ku tuuppasin kolmosen tupaan ni puutu iha totaalisesti ja kone korisee nii perkeleesti

tien laitaan ihmettelee ja ku hyppäsin autosta ni sillon se välähti

ei PERKELE VOI OLLA! ja joo... nykäsin filtterin snorkkelin päästä ja heti hyppäs jouto käynti iha inan ylöspäi ja tuli tuttu tyhjä käynti turbo vislaus takas!

etelliselle itä safarille rakensin viel kura suojan puolikkaasta 5:sen kannusta ettei iha suoraa sada paskat niskaan mut tukkeeseeha se oli menny. muistelisin et oli sitä puutumis dilemmaa jo sillo kotia päi ajellessa.

nooh.. sattuuha näitä

vähä riski peliä ollu ajella muuteki ton bilteman hyttys verkon kanssa mut jauhaaha tuo sepeli mylly hiekatkin

kokoajan ollu tallissa oottamassa uus orkkis valmet putsari ja uus pytty mut ei oo just kerent laittaa katolle sitä




Super pirkkaki pestiin

hävytöntä driftailua tuli harrastettua. iha parasta ku ahin tulee jälkijunassa 4:sella ku runttaa kaasua 1000 horsepoverin kelit

kert hänessä ei taaskaa oikeestaa mitää vikaa ollu vois vaik paneutua panssarointeihin ja iha new katto teline / nojailu rauta hirvitykseen.

juon vaa yhen kaljan ekaks
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.01.2015, 18:11
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.333
Perusasetus

Tuu hakee se MANN-filter öljy kylpysuodatin, ja oma pirkkaa reilusti mukaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.01.2015, 18:54
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

äske oli Calmarin kans juttua et uaz:issa tai jotaki ois ö-kylpy mut tuonne konehuoneesee ei oikee mahu millää pysty mallin putsari järkevästi eikä sil toisel taval et mie laittasin sen sinne

koko katto hässäkkä ramppi telineinee ja valoinee menee kumminki uusiks. nykyne on ihan perseestä ni laitan vaakaan Valmetin oman pytyssä sinne

tää sisua landiaan tulo on ollu moni vuotinen projekti ehkä joku päivä vielä (jätän jeepin sinne ja sisu tilalle? )
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.02.2015, 21:32
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tää parhaat päivänsä n: 20V sitten nähny katiska saa taas uutta poWeria

öhh... kait?

eli.

- very hot sinkitty runko.

- uuven 3" koro sarjan rough cuntilta ( thanks 4X4 parts:ille .. Taas.. )

- new taka runko samas rytäkäs. olevinaa "parempi" ku vanha runko. mitä lie tarkottaakaan? :rolleyes

- uuven telineen katolle mihi tulee lisäks nojailu raudat

- ovien oikomista. osa ei mee kiinni saatikka aukeekkaan kunnolla.

- uuvet helmat jostaki ihan muustaku normi palkista. se on jo kokeiltu = tylsää, liian helppoo. ei napostele.

- koko pohjan panzer. mallia kevyt ja kestävä kuuma sinkin kautta kiitos.

- uuvet penkit. meibi 3 paikkaseks katastus?


ja sitte kymysys?

tällänen 39 vuottavanha maasturin raato.

otteessa pelkästää käyttö voimana diesel. koneesta ei mitään.

mite rauta langasta väännettynä menee turbon katastus?

1 - penkitys? + lappu leimalle. ei enempää poweria ku 401 versiossa?

2 - kelpaaks paperit Valmet jostai mallista samal koneel ahettuna?

3 - muutos katastus raktoriks?

4 - vien vaparina leimalle?

5 - canada

6 - tojota
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.02.2015, 21:49
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Wink

Asiaa.


Hienoa että Konnunsuolla virtaa riittää.
Saatkos kaiken tehtyä pääsiäiseksi kun oot lupaillut laitteen American Car Sowhun?
Tokihan nuoromäs tuollaisesta suoriutuu.

Late Lammas ja Kettu Tytöt!!!!

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.02.2015, 01:55
Stare:n Avatar
Stare Stare ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lappi
Viestit: 210
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti

1 - penkitys? + lappu leimalle. ei enempää poweria ku 401 versiossa?
Ei kai siin muut ko 255hv.+ 25%. Jarrut tietysti täytyy vastata tota 401cid moottorilla olevaa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.02.2015, 02:01
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ja sitte kymysys?

tällänen 39 vuottavanha maasturin raato.

otteessa pelkästää käyttö voimana diesel. koneesta ei mitään.

mite rauta langasta väännettynä menee turbon katastus?

1 - penkitys? + lappu leimalle. ei enempää poweria ku 401 versiossa?

2 - kelpaaks paperit Valmet jostai mallista samal koneel ahettuna?

3 - muutos katastus raktoriks?

4 - vien vaparina leimalle?

5 - canada

6 - tojota

34 - semmmosenaan leimalle "tämmönen se on ainaan ollu"

Moisen ohjeen antoi Joensuulainen katsastusmies "eihän näistä vanhoista kukaan tiedä, onko se alunperin ahdettu vai ei"
Samaisella ohjeistuksella leimasin kahdesti itseni jälkiahtaman HJ:n "korpivaarana".
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 04:25 (GMT +2).