Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 14.12.2004, 12:28
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

saakeli Jouni, nyt alkoi pelottamaan. kertokaas nyt joku sähkön päälle ymmärtävä että mites tossa vinssitapauksessa käy jos jännite onkin vaikka 10.8 oletetun 11.8 sijaan?
laskeeko vaijerin päässä vetoteho vai alkaako se nostamaan amppeerimääriä käämeissä..
oletetaan vaikka et olis 6kW moottori ja 12 V..eikös siitä tulis virtaa 500 A..ja sitten kaavoja pyörittämään..
joku porttaaliäijä muuten vinkkasi että moisen hätäkytkimen voisi soveltaa startin solenoidista..

4x4-76, maritim venetarvikepulju kaupittelee noita giljotiineja aina 300 A jatkuvaa, 1000A 10 sek. asti. itellä on veneessä sellanen 250 A ja perkinsin tiisseli eikä ole mitään ongelmia ollut eli jos ihan normaalisähköt+startti meinaat laittaa kytkimen taakse niin kyllä noi siihen riittää.




Edited by - veejii on 14/12/2004 12:39:56

Edited by - veejii on 14/12/2004 12:41:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Omavalmistevalojen laillisuus??? veejii Tekniikka & Jutustelu 3 27.06.2005 20:28
Kemppi lukon laillisuus akke Tekniikka & Jutustelu 21 02.03.2005 15:16


Sivu luotu: 20:32 (GMT +2).