![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut jos kert sanot et oon teini ni eihä miul sit oo mitää hätää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mähän olen sitte aivan napero jos 25 wee o teini, ikkää tosiaan 20+1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toisinaa kyl tuntuu et kroppa on ku jollaa 89v herrasmiehellä Ei meinaa sängyst ylös päästä ja kävely on vaikeeta. Pientä selkävaivaa toisinaan..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ootas ku nelkyt menee rikki ni sit vast kolottaaki
|
||||
|
||||
|
Nyt alko jo pelottaa.
En haluu ees kuvitella.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ikähän tosiaan on vain numeroita kuten Sami89 jo aiemin mainitsi.
Mutta silloin joskus kun täytin 30v alkoi kroppa jo ilmoitella hiukan itsestään. Nyt vähän vanhempana "oireet" ovat vain pahentuneet : Miten tämä liittyy tähän topikkiin sitä en tiedä ![]()
|
|||
|
|||
Rapistuminen alkaa jo kolmikymppisena |
|
|
||||
|
||||
|
Jokos se Nisseriina löysi sulhon?
|
||||
|
||||
|
Hiljasta on..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mulla on kolleega (nainen), joka on 51v. ja hänen miehensä täytti 38v. ..Too much is never enough vai miten sitä laulettiinkaan...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja oon edelleekii sitä mieltä et ikä on vaa numeroita. Jos toimii ni toimii. Ei se aina ikää kato.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Selkäkään (munuaiset)ei kipuile Eikä noi vaikutukset ole iästä kiinni
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyl toi selkä vittuaa ihan sen takii ku joskus hurjas nuoruudes tipuin katolta ja jotai sielt jotain meni rikki.. selästä siis eikä katosta.
ja jossei nyt ihan päivittäin ni viikottain vähintään.
|
|
|
||||
|
||||
|
anteex et sekaannun mut miten tämä keskustelu liittyy offarille morsian topicciin.. ??
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Vai miten se meni..?
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
| O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |