![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#33
|
|||
|
|||
|
Osaisko joku neuvoa mikä vika on koneessa kun yrittää yhdistää nettiin ppoe kautta. Yhtäkkiä kävi tota tekemään. Alkaa mennä oman ymmärryksen yli
on kokeiltu toista modeemia ja tikkua.edit. kävi pelaamaan vasta järjestelmän palautuksen jälkeen Viimeksi muokannut kimble7 : 29.12.2014 12:09 |
| Luokat |
| ongelma, probleema, tietokone |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsu L200 kone propleema | timpe86 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.07.2012 18:18 |
| lj 70 propleema | svon ukko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.04.2012 08:26 |
| 4runner laatikko propleema | kaistapää | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2009 21:58 |
| O: tietokone | veejii | O/M/V Muut | 3 | 07.08.2006 09:26 |
| soa projektin kuvia + propleema? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 19.11.2004 13:21 |