Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.12.2014, 10:49
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Kenno on sen verran piilossa, että aika kova homma on kaivaa esille. Keskikonsoli auki, säätimien vaijerit irti, ohjaamon läpi menevä tukirauta pois tieltä (en tiedä mahtuuko ilman irrottamista mutta itse en saanu), tulipellistä letkut ja yksi mutteri auki (puhallinsysteemi on kiinni siinä ohjaamon poikki menevässä raudassa sekä yhdellä pultilla tulipellin läpi). Sitten pitäis alkaa tulemaan ulos. Sitten vaan puhaltimen puoliskot toisistaan erilleen niin on kenno käsillä. Jos ei ole puhdistettu pitkään aikaan niin on kyllä kannattava homma, mutta jos puhaltimesi puhaltaa hyvin lämmintä niin ei kennon putsaus auta.
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).