![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eli tästä Rooverista on kyse. Ei patrollista ![]() Lantikka ostettiin alunperin emännälle työautoksi mutta sitten loppui tarve ja minulla jäi kuitenkin hyvä maku ensimmäisestä niin päätin aloittaa offiauton rakentamisen. Normi hitsaushommat katsastukseen: Rakentelu meni aika hyvässä järjestyksessä. Ensin vinssi sitten välitykset eli serieksen 4.7 perät. Sitten tuli Jousisarja ja 33":set bridgestone fastgripit. Lapland trophyssä tuli käytyä nyt 2014 kesällä näillä varusteilla. Loppu kesästä tuli taakse ashcroftin paineilmalukko ja nyt syksyllä sitten 35" mutterrainit
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Etulukkoa haaveena tällä hetkellä, mutta akselin sisuskalut pitäis luonnollisesti vaihtaa kestävämpiin ettei tulis näitä hommia liikaa:
Mutta mutta tässä vaiheessa auto nyt on ja pikkuhiljaa kaikkea pientä laitellaan jne. Enemmän panostan ajamiseen kun "hifistelyyn" ja viimeisen päälle laittamiseen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pitäisikö tekstin lomassa olla kuvia näkösällä??
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo kyllä pitäis olla kuvia. Näkyykö nyt? itellä ainaki näkyy.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
moi!
kivaa katteltavaa kun muutkin harrastaa roovereita! ![]() //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nyt näkyy kuvat.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa, tätä seurataan takuulla
![]() Mites paljon korotusta / leikkelyä että sait 35:set pyörimään ettei ota kiinni? Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jouset on nämä Eli 2 tuumaa pitäis korottaa mutta väitän että nousi enemmän. Toinen pari vain tästä sarjasta oli matalammat ja pehmeämmät. Joten ne laitoin taakse ja sinne piti laittaa n.10cm omatekele korotuspalat että oli keulan kans lähellekkään samalla tasolla.
Kaaria on leikelty vähän. näkyy varmaanki kuvasta. Takapää on ehkä vähän ongelma kun ei pääse äärijoustoihin näillä renkailla mutta menee näin talviaikaan. Todennäköisesti kesällä laitan 33"set takasin ku on liian pitkät välitykset jängälle 35"silla. Oi ettäkö joskus raskis laittaa sen ashcroftin "jakolaatikon" välityssarjan. hintaa on vain noin 2500e mutta olis varmasti sen arvonen. olikos se välitys jotain 8.9 tiuhimmalla vaihteella. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sähköpostin vahvistus??? | datsun_man | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 7 | 12.12.2017 21:29 |
SJ410:n pakin siirtäjän vahvistus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.01.2009 22:32 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
Joukkoon tyhmien kysymysten??? | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 10.10.2004 22:25 |