![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kas perhana, minulla on samoilla oireilla oleva kinuski skode tos pihalla. Ite epäilen et se kaasarin kalvo, joka nostaa neulaa, on finaalissa. Ja tätä vaihtoehtoo on tarjonnut joku muukin, semmoinen joka nuita on ropannut enempikin. Oon haaveillut et jos siihen sais normi luistilla olevan kaasarin. Mutta kun ei likka saa aikaseks männä autokouluun, en miekään viitti korjata mopeskaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu läpäthän tuossa on heti imukaulan jälkeen, nopeasti vilkaisin niiden kunnon kun oli tuo kaula irti ja vaikuttivat ehjiltä. Mutta pitää vielä käyttää irti ja tarkistaa
![]() Kaasutin tuossa on ihan perinteinen vaijeri-luisti-mallinen. Oikeastaan ainoa erikoisuus on bensahana, joka toimii imukaulasta otetulla alipaineella, mutta sekin toimii... Tuossa nettiä tutkaillessa tuli pari lisätarkastettavaa vastaan, toinen oli magneeton kiila (sytty voisi heitellä tämän takia häränpyllyä ja kastella tulpan sitä kautta), ja toinen tarkastettava oli pakoputki, joka voi olla tukossa. Tuntui kyllä, että ilman pakoputkea tuo lähti herkemmin käymään, mutta voi olla harhaa. Lisää ideoita saa heitellä ilmoille, ei ne hukkaan mene! ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Samalla ku käy magneetto irti nii tarkista se stefa sieltä akselilta. Jos sitä kautta vuskaa pahasti nii tulee kans aika kryptisiä "ominaisuuksia".
__________________
puukko 2 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pakoputki ja mahdollinen katalysaattori kannattaa tarkistaa, ollut itsellä muutamassa vekottimessa aivan tukossa. Kävi myös tyhjäkäyntiä ja kasteli pienestäkin kaasun lisäyksestä. Ensimmäisen kanssa tuli muutama viikko puuhasteltua ennen vian löytymistä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Magneetto tarkistettu, oli ehjä. Stefat samaten, kummatkin oli kuin uudet. Pakoputkessa ei ainakaan puhaltaessa tuntunut mainittavaa vastusta.
Nyt huomasin, että kun kaasarin kurkun tukkii kädellä ja polkaisee, niin kyllä on käsi todella märkänä bensasta sen jälkeen, siis sitä soppaa tulee todella reilusti... Olisikohan tuo kaasutin sittenkin jotenkin paskana, mikä siinä voi tuollaista aiheuttaa jos neulakin pitää eikä tulvi?
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
puukko 2 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pääsuutin on kokoa 75 eli vakio, ja neulakin tuli tarkistettua, on tehdasasennossa sekin.
Joitain saastelaitteita on, esimerkiksi jalkojen alla katalysaattori (?) jolle menee oma letku pakoputkesta. Tämänkin letkun koitin irroittaa ja tukkia, ei vaikutusta.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Skootteri | cj5 | O/M/V Muut | 2 | 11.05.2012 05:59 |
Ostettu Skootteri | Heguli | O/M/V Muut | 6 | 28.08.2011 13:05 |
Myyty Kiinan skootteri | Gravedigger | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 30.09.2010 22:26 |
Myyty Skootteri | sirP | O/M/V Muut | 17 | 02.05.2010 09:06 |
Myydään / Vaihdetaan skootteri | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.05.2009 20:30 |