![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() TurbiinilukkoKertokaapa fariseukset ja kirjainoppineet. En hetikohta aiheesta löytänyt postausta. Mitä kautta turbiinilukko haistelee nopeuden/pystyykö sitä millään manipuloimaan alemmas? Alla -93 zeta, nelosen kiukaalla ja kookkailla kolmiykkösillä. Nyt saa mennä melkein kaheksaankymppiin saadakseen lukon päälle. Kympinkin ku sais nopeudesta veks, ni säästö olis vuositasolla jo kohtuullinen. Tekniikasta puhumattakaan.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
hitto kun monimutkanen, chevyissa riittaa kun laittaa diagnostiikkaportista 2 pinnia oikariin
![]() mutta ihan vakavissaan, em modin kanssa TODELLA VAROEN kaasun kanssa, jeeppia en paremmin tunne mutta GM vehkeissa tais sallia/kestaa n 10% kaasun painamisen ja sitten lukko aukee, jos ei aukee niin herkasti on loota kaputt. ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oletko tarkistanut onko sinulla AW4- vai 42RE vaihteisto? '93 mallissa voi olla kumpaa vain kuutoskoneen perässä, mutta AW4 on melko harvinainen. Jos on AW4, niin muistaakseni meni niin että katkaisija yhteen johtoon, mistä +12V pakkosyöttö lukon solenoidille. Jos on 42RE, niin silloin käsittääkseni menee kuten linkissä näytettiin (johtojen värit tod.näk. eri Jeepissä kuin Dodgessa). 42RE haistelee sitä samalla tavalla kuin 46RE, eli nopeussignaalista, kaasujalan asennosta ja muutamasta muusta parametrista. RE- laatikoiden pitäisi lukittua 68km/h mittarinopeudessa OD:lla, ja muistaakseni ~46km/h nopeudella OD-off asennossa - kunhan nuo tietyt muut parametrit täyttyy. Myös AW4 toimii itse asiassa hyvin samalla tavalla, tosin lukitusnopeudet on hieman toiset. Kannattaa pitää huoli että nopeusmittarin anturin ratas on oikean kokoinen, sen joutuu usein vaihtamaan jos menee välitys ja/ tai renkaat uusiksi. Samoin jos on kovin pitkä välitys isompien renkaiden takia, niin kaasua joutuu painamaan enemmän ja muunnin ei välttämättä mene siksi lukkoon. Lainaus:
![]() Itsellä kestää 5.9/46RE:ssä painaa 3:lla ja OD:lla kaasua ehkä kolmannekseen- puoleenväliin, ennenkuin muunnin avaa. En tiedä sitten mitä tuo pienempi 42RE laatikko kestää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 18.12.2014 11:56 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
siis tunhan sais GM totteroissa fiksuksi kun vaihtas laatikon astroon tms kutosvehkeeseen vaikka diesel vanista. sillon se on aika sama miten polkee kun se loota ei vaannon takia luista.
mita tun vahan ehin ajaa niin jeeppi on teravampi koneestaan, mutta myos loota on akkinaisempi, mita th700. itellakin voi tulla eteen tuo lootan kikkailu, koska alla on 33" renkaat ja valitys on aika pitka, tuo lukon aukeeminen ja kiinni olo vaikuttaa kulutukseen aivan helvetisti. astrossa rajotusten mukaan meni joku 12 satasella ja jos marssivauhti oli yli 100 niin kulki kevyesti kympin puolelle, koska se lukko oli lahes koko ajan kiinne. jeeppi painaa saman, about samanlainen koneeltaan jne, eli heittasin et pari litraa voi saastya hyvinkin, ellei enempi.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ny ku lootista tuli puhe, omassa sano edellinen, etta ois Aisinin tekele, japsiloota? onko paskempi/parempi kun nuo jenkkien tekemat vai miten naa menee?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
AW4 on luotettavuudeltaan ylivoimainen verrattuna 42RE- laatikkoon.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
42re luonnollisesti. Ei oo priimaan totuttu
![]() Kiitokset asiantuntemuksesta. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tiedoksi vaan, että jenkki Amazonin kautta tuli vänkärin sivupeili (moottori, lämmitys) hintaan 55e kotiovelle. Aina ebay ei olekaan halvin, tai ainakaan tilaushetkellä ei löytynyt. Mustahan se toki on, eikä korinvärinen. Tosin kun vaimokin sanoi, ettei sillä ole väliä, niin tuskin kehtaa maalattavaksi viedäkään
![]() Äsken tuli askarreltua paikalleen. Vahingotkin pysyi melko minimaalisina, kun ainoastaan lasinnostimen kytkin lopetti toimimisen ![]() Viimeksi muokannut pstj : 20.12.2014 11:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |