Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 13.12.2014, 23:07
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Onko tuossa umpikoppi päällä, kuulostaa avo kappaletavara lavalliseksi painavalta?

Meillä oli joskus Saviem-rellu 9 tonnin kok painolla. Piitkä kpl-tavara lava, ja nummi-lifter (takalaita nosturi siis) perässä. Omapaino oli samaa luokkaa kuin sulla, ja auto oli kuitenkin muistaakseni 1979 mallia? Kuutoskoneella, mikä tuo painoa.

Etupuskuriin nosturi auto malliset tunkit, joilla etupään saa ilmaan. Tarvittaessa rungon jatkamista takaa. Eiköhän noilla eväillä saa henkilöauton kyytiin, tai sitten pysy vain maastoautoissa

Sitten on vaihtoehto B, auton lisävarustelu. Alakuvan osoittamalla tavalla sirrettiin BMW 315, Nissan Sunny, Mitsubitch Pajero, Ural-375 ohjaamo, jne paikasta toiseen. Hyvin sujui, maavarasta riippumatta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	02042010.jpg‎
Views:	787
Size:	162,8 Kt
ID:	55344  
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? vanha-aatami Tekniikka & Jutustelu 1 17.12.2007 14:37
Lämpotolpan hyödyntäminen p3000 Chit-Chat 29 03.02.2007 17:21


Sivu luotu: 16:49 (GMT +2).