![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuossa umpikoppi päällä, kuulostaa avo kappaletavara lavalliseksi painavalta?
Meillä oli joskus Saviem-rellu 9 tonnin kok painolla. Piitkä kpl-tavara lava, ja nummi-lifter (takalaita nosturi siis) perässä. Omapaino oli samaa luokkaa kuin sulla, ja auto oli kuitenkin muistaakseni 1979 mallia? Kuutoskoneella, mikä tuo painoa. Etupuskuriin nosturi auto malliset tunkit, joilla etupään saa ilmaan. Tarvittaessa rungon jatkamista takaa. Eiköhän noilla eväillä saa henkilöauton kyytiin, tai sitten pysy vain maastoautoissa ![]() Sitten on vaihtoehto B, auton lisävarustelu. Alakuvan osoittamalla tavalla sirrettiin BMW 315, Nissan Sunny, Mitsubitch Pajero, Ural-375 ohjaamo, jne paikasta toiseen. Hyvin sujui, maavarasta riippumatta. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? | vanha-aatami | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.12.2007 14:37 |
Lämpotolpan hyödyntäminen | p3000 | Chit-Chat | 29 | 03.02.2007 17:21 |