Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 09.12.2004, 22:07
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Toi on aika saavutus sinänsä, että tojosta saa oikein vetarin poikki. Yleensä aina niissä on etuakselilla heikoimpana lenkkinä murros ja takana laipan pulttien löystyminen ja sitä kautta niiden katkeaminen. Siis kaikkihan katkee aikanaan pelkään metallin väsymiseen, mutta kun kyseessä ei kuitenkaan ole ton isommat pyörät(ja ilmeisesti on katkennut nyt näillä keleillä), niin melkeinpä veikkaan että keppi on jostan syystä ollu huonompaa laatua, kuin yleensä. Eli suosittelisin laittamaan uudestaan vakio kepin, koska sellainen tuskin on kovin kallis, ku käytetyn ostaa. Ja jos sit edelleen menee keppejä poikki, niin sit esim. Longfieldin cromo murrokset ja vetarit tilaamaan USA:n suunnalta.

Paljonkos autos muuten painaa???? Millaisessa paikkaa hajos ja kumman puoleinen (pitkä vai lyhyt) ja katkesko heti poskipyörän spoorine loputtua vai mistä??

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ 75: sen vetoakseli make-lj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.07.2007 19:46
hj-61 vetoakseli Jontte Tekniikka & Jutustelu 2 29.03.2007 11:21
Hiluxista katkes kampiakselin pultti. Tekniikka & Jutustelu 8 25.02.2007 19:47
vetoakseli Tekniikka & Jutustelu 3 04.12.2005 12:24
O::hj-60:n etu vetoakseli :::SAATU:::: ttapio O/M/V Muut 3 03.10.2005 09:15


Sivu luotu: 05:30 (GMT +2).