Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2014, 22:10
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
On, vä.py.vi d.i.y. viimasuoja kun meinas tulla raitista hyttiin enempi kuin riittävästi

... Tähän liittyen, lämppärin teho ja puhallus ei oikein vakuuttanu, etenkään kun puhaltimen kakkosnopeus ei suostunu pysymään kytkettynä. Muistelin nähneeni joskus Motonetissä kolminopeuksista puhallinkytkintä, jossa siis vastuspaketti itessään, ja niinhän siellä olikin:


http://www.motonet.fi/fi/tuote/48204...oa-kierrettava

Nappasin oriGinali vipukytkin hässäkän mittariston kyljestä pois, ja tökkäsin em. veheksen tilalle, siirsin lämmislaitteen hanaa ohjaavaa vaijeria inan jotta hana aukeaa varmasti kokonaan, ja tulos oli huomattava. Tänään tuos nolla kelissä ajellessa joutui lämpöpyyntöä rajoittamaan ja puhallus oli ykkösellä.

Lisähauskan, mutta enGlantialaiseen tunnelmaan sopivan lisäsäväyksen antaa tuon vastuspaketin lievä sähköinen kärtzä, joka siis "kuuluu" asiaan, rasvat ja pölinät muuttuu savuks kiehkurassa, kun kytkin on asennossa I tai II

Eli, ns. Good Rover Day

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.12.2014, 11:29
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.398
Blog Entries: 5
Perusasetus

No hemmetti! Toihan pitää käydä kans hommaamassa. Mullakin toimii muistaakseni Defessä vaan kaks asentoa.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.12.2014, 17:45
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Ei siin enempiä asentoja alunperin olekaan, tai siis on 0 ja 1 ja 2

Nollassa se sulkee viel vissiin ulkokierron läpän

Mulla ei toiminu kuin 1 ja kakkost joutu pitämään väkisin jos tarvi puhuria
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.12.2014, 21:16
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Sit vaan laikkakone käteen ja avaat sen tulipellin ilma-aukon täysikokoiseksi niin paranee lämmitys vielä. Sehän on kaikissa 2/3 auki, jostain kumman syystä. Kai siellä Briteissä on niin kuuma.😄
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.12.2014, 21:58
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelo Näytä viesti
Sit vaan laikkakone käteen ja avaat sen tulipellin ilma-aukon täysikokoiseksi niin paranee lämmitys vielä. Sehän on kaikissa 2/3 auki, jostain kumman syystä. Kai siellä Briteissä on niin kuuma.😄

Kerro lisää, vaikka kuvin tai linkein ... Kuulostaa kiinnostavalta ! Rälläkästä mä tykkään
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.12.2014, 09:47
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Kerro lisää, vaikka kuvin tai linkein ... Kuulostaa kiinnostavalta ! Rälläkästä mä tykkään
Googleta heater bulkhead sanoilla niin löytyy. Mut tää on niitä lhd/rhd juttuja. Eli sama lämmitin molemmissa autoissa joka aiheuttaa sen että reikä on pienempi kuin moottorin kotelo. Tää tietenkin jarruttaa sitä moottorin virtausta hieman, muuten kun se on niin nopea. En suoraan muista pitikö joku pikku modaus tehdä siinä samalla, mut sellainen iltapäivän juttu se on.
Lämmitettävä tuulilasi ei muuten maksa paljoa mitään, hyvä varuste loska/jää keleillä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.12.2014, 20:05
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Wink

On se suhteellista tuo ei paljon mitään


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelo Näytä viesti
Lämmitettävä tuulilasi ei muuten maksa paljoa mitään, hyvä varuste loska/jää keleillä.
Molemmissa käyttöautoissa sellainen on ja erittäin hyvä varuste kylmillä ilmoilla. Ei tarvitse tuulilasia talvella skrapailla Ilman lämmitettävää tuulilasia en enää autoa ostaisi! Mutta miten tuon paljon mitään hinnan nyt tulkitsisi
Kotimaan hinnoista ei ole tietoa

http://www.roversnorth.com/Land-Rover-Parts/182

http://www.roversnorth.com/ProductDe...e=0&eq=&key=it

http://www.roversnorth.com/ProductDe...e=0&eq=&key=it
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HCPU Defe-> CPU Defe ranke Maasturiprojektit 7 14.01.2015 18:27
Erilainen toimintaloma Arska-tehtaalta Chit-Chat 3 24.04.2011 21:52
Kevennysjuttu (humor?) AVRO Chit-Chat 4 03.04.2005 19:22
Airplane maintenance humor SamppaFIN Jokes 0 20.11.2003 17:29
Dog humor zartsa Jokes 0 19.12.2002 15:11


Sivu luotu: 02:18 (GMT +2).