![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mul oli 413 soa+omen 50mm satsi ja se kyllä muotoutu hyvin äkkiä oikein mukavaksi maastossa.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pitäs hommata 410:n merkkivalottomaan jakolaatikkoon uudet laakerit. minkälaiset laakerit sinne kannattaa laittaa? vanhat on osa muovisuojattuja ja osa metallisuojilla.. pitääkö olla C3:sia?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nää kaikki muut on nakkikiskaalustat on koitettu, calmini,dopinson etcetc...niin jäykkiä että vie pirusti aikaa että alkaa venymään ja aina tuntuu pirun kovalta...hyvin kestää taakkaa ![]() Trail master on sellasta kiinankuraa et huhhuh, työnjälki jättää aikapaljon toivomisen varaa ja nää latistuu kyllä luvatusta korosta kohtuu nopeasti vaan josko olisivat jo laatua parantaneet saaneestaan reklamaatiosta johtuen, mene ja tiedä ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuormankantokykyä olis kans pikkasen hakusessa tolla jousiprojektilla, sitä venäjän keissiä silmällä pitäen.. Mietin vaan et tuleeko sit liian korkee tolla soalla ja 2" korottavilla dobinssoneilla (tosin hiukan jo lässähtänyt )
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja jos liian korkeelta tuntuu niin lehti taikka pari pois pakasta ainakin aluksi, saahan ne sitten lisättyä takas jos liikaa painuu ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
||||
|
||||
![]()
näyttäs olevan kaikki vähän erimieltä tosta korottamisesta
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eli samaa kyselisin kuin GrapL eli onko kellään tietoa mistä löytyy SJ:n uusia lämppärin kennoja. Rupesin sitten eilen tekemään reikää säädettävällä poranterällä kuskin puolen jalkatilasta käsin kennon yläpuolelle. Säteeksi laitoin reilut 2,5 cm eli reijästä tuli vähän yli 50 mm. No niinhän siinä sitten kävi että tuli pari milliä liian alas ja poran leikkaava kärki raapas kennon yläpintaa. Niinpä alko tippasemaan kun painetta tulee. Ainakin 20 mm. kerros ylimäärästä ainesta oli kennon päällä, ei se ois imurilla kaikki lähtenytkään. Nyt alkaa sitten purku hommat. Uusi kenno ois aina uus, jos vanhan laitat niin tiijä milloin on sama purkuhomma taas edessä.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tuo menee kun edellä postatussa tyyppikatsastustodistuksessa sanotaan että se koskee autoja alkaen valmistenumerosta "....140001" ja oma hökötys on "....114642". Onko paperilla tuon myötä virkaa vai miten nämä menevät?
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 9 (0 jäsentä and 9 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |