Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.12.2014, 22:16
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Mul oli 413 soa+omen 50mm satsi ja se kyllä muotoutu hyvin äkkiä oikein mukavaksi maastossa.

__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.12.2014, 21:37
topeho topeho ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.06.14
Sijainti: oulu
Viestit: 67
Perusasetus

Pitäs hommata 410:n merkkivalottomaan jakolaatikkoon uudet laakerit. minkälaiset laakerit sinne kannattaa laittaa? vanhat on osa muovisuojattuja ja osa metallisuojilla.. pitääkö olla C3:sia?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.12.2014, 22:25
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Mul oli 413 soa+omen 50mm satsi ja se kyllä muotoutu hyvin äkkiä oikein mukavaksi maastossa.
Jos ajelee enimmäkseen maastossa niin tää on paras mahdollinen jousisetti mikä toimii...Kuorman kantokyky jättää toivomisen varaa... Hinta/laatu kohillaan

Nää kaikki muut on nakkikiskaalustat on koitettu, calmini,dopinson etcetc...niin jäykkiä että vie pirusti aikaa että alkaa venymään ja aina tuntuu pirun kovalta...hyvin kestää taakkaa
Trail master on sellasta kiinankuraa et huhhuh, työnjälki jättää aikapaljon toivomisen varaa ja nää latistuu kyllä luvatusta korosta kohtuu nopeasti vaan josko olisivat jo laatua parantaneet saaneestaan reklamaatiosta johtuen, mene ja tiedä
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.12.2014, 22:55
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Kuormankantokykyä olis kans pikkasen hakusessa tolla jousiprojektilla, sitä venäjän keissiä silmällä pitäen.. Mietin vaan et tuleeko sit liian korkee tolla soalla ja 2" korottavilla dobinssoneilla (tosin hiukan jo lässähtänyt )
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.12.2014, 06:58
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Kuormankantokykyä olis kans pikkasen hakusessa tolla jousiprojektilla, sitä venäjän keissiä silmällä pitäen.. Mietin vaan et tuleeko sit liian korkee tolla soalla ja 2" korottavilla dobinssoneilla (tosin hiukan jo lässähtänyt )
Kyllä se ensi alkuun voi olla mutta tasoittuu kyllä ajan kanssa, hyvä siinä on vähän venäjän reissulla korkoa olla ettei varpaat kastu joka ojassa
Ja jos liian korkeelta tuntuu niin lehti taikka pari pois pakasta ainakin aluksi, saahan ne sitten lisättyä takas jos liikaa painuu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.12.2014, 07:19
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

näyttäs olevan kaikki vähän erimieltä tosta korottamisesta noo katotaan mihin päädytään
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.12.2014, 22:13
PasMa:n Avatar
PasMa PasMa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.13
Sijainti: Rovaniemi / Salla
Viestit: 164
Perusasetus

Eli samaa kyselisin kuin GrapL eli onko kellään tietoa mistä löytyy SJ:n uusia lämppärin kennoja. Rupesin sitten eilen tekemään reikää säädettävällä poranterällä kuskin puolen jalkatilasta käsin kennon yläpuolelle. Säteeksi laitoin reilut 2,5 cm eli reijästä tuli vähän yli 50 mm. No niinhän siinä sitten kävi että tuli pari milliä liian alas ja poran leikkaava kärki raapas kennon yläpintaa. Niinpä alko tippasemaan kun painetta tulee. Ainakin 20 mm. kerros ylimäärästä ainesta oli kennon päällä, ei se ois imurilla kaikki lähtenytkään. Nyt alkaa sitten purku hommat. Uusi kenno ois aina uus, jos vanhan laitat niin tiijä milloin on sama purkuhomma taas edessä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.12.2014, 23:05
Clodz Clodz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.10.14
Sijainti: Vantaa
Viestit: 25
Perusasetus

Mitenkäs tuo menee kun edellä postatussa tyyppikatsastustodistuksessa sanotaan että se koskee autoja alkaen valmistenumerosta "....140001" ja oma hökötys on "....114642". Onko paperilla tuon myötä virkaa vai miten nämä menevät?
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 9 (0 jäsentä and 9 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 08:47 (GMT +2).