Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 08.12.2014, 12:03
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Sanoisin että Truetrack on käyttöautoon parempi, mutta metsässä palalukko tai kytkettävä on pidon kannalta varmasti parempi. Itselle voisi tuon Truetrackin laittaa taakse, mutta kun ei tuohon alumiiniseen D44:ään sitä tehdä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lock right etuperään? geswas Tekniikka & Jutustelu 40 06.07.2011 15:53
M:DETROIT LOCKER CREWCAB4X4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.01.2007 00:55
o: Lj etuperään välitys. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.02.2006 18:37
Detroit Truetrac Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2005 10:05
Detroit locker 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 06.05.2003 10:41


Sivu luotu: 07:03 (GMT +2).