![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Pääsee pääsee! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
oliko toi turbo sillä kaks nielusella pakopesällä?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei o kun ihan yks osanen
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mulla on ollu kolme ct26 ja ja en ihan varmaksi tiedä mistä on peräsin. kaks ollu 47mm imusiivellä. yks oli 43mm siivellä. pakosiivet saman kokoset, paitsi yhdessä oli keraaminen pakosiipi.(tais olla just toi misä oli 43mm siipi) pakopesät ollu saman näkösiä ja kokosia. nyt mietin onko ne niitä isompia vai pienempiä? onko jotain eroo päällepäin, valunumeroo tai jotain?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Empä huomannu enempää mittailla niitä kun olivat vierekkäin, kun oli kauhia kiire saada paikalles
![]() Mut ihan silmämääräsestikin huomas et pesät oli ulkohalkasijaltaan pikkasen isommat supran turbossa, pakosiivet tais olla samankokoset?, en tiä ku en mitannu mut ei ainakaa huomattavaa eroa ollut. Hukkaportinkellon kiinnitysreijät oli eri taval toisiis nähden, jos ois halunnu hoojiin oman kellon ni ois pitäny porata ja kierteyttää yks reikä lisää. Ja hukkaportinkellon ohjauspaineen ottava nippa on supran turbos erilainen, mut senhän on joku voinu joskus vaihtaa niinku mulla nyt ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no juu siis sen oon ittekki huomannu että kompurapuolen kotelot on eri kokosia. mutta aattelin huomasikko pakopuolella mitään eroa? näitä vaan purkanut ja koonnut jonku 4kertaa, ja sekottanut osia ja kokeillut eri pakosiipeekin...
pakosiiven halkasija on ollut sama kaikissa versioissa vissiinki. tekis mieli kokeilla sellasta kakskanavaista pakopesää.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kävin tota hojon alkuperästä hypistelemässä tallilla.
Imusiipi oli toi 43mm Ja pakopesis oli kans ulkoista eroa halkasijassa Jos vertaa noihin kannakeraudan kiinnityskohtiin (ne reijät mis on 10mm jenka), ni supran ahtimes pakopesä tulee ulommas kun tuo ylempi kiinnike (klo 1), ja alempi on suurinpiirtein samassa tasossa (toi mikä on klo10) kun tos kuvan turbos ne on selvästi pakopesää ulompana. Oliks tarpeeks vaikeesti selitetty ![]() Tos on kuva mistä näkee hiukan mitä höpisin jos vaan tajuu http://cjsupra.kendra.com/graphics/C...t/CT26ExhL.jpg
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut t.haapala : 08.12.2014 18:46 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Tojo HJ61-87 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 03.08.2010 11:38 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 | |
M: Tojo fj 4.2 -75 | O/M/V Muut | 7 | 09.02.2005 20:14 |