Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2014, 18:03
_GARFIELD_:n Avatar
_GARFIELD_ _GARFIELD_ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.10.12
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 24
Perusasetus

mun veikkaus kans öljy kiertoinen alipainepumppu

__________________
HDJ80 -92 VX (käyttis)
BJ40 -78 wanhus
BJ75 -86 (safaripeli)
HJ60 -85 (piiitkän ajan rojekti)
FJ55 -80 rautasika
hj60 - (varaosa)
HJ60 -81 (ex)

PÄHÄMA
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.12.2014, 21:12
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Kaikki oikein. Öljykiertoinen ap-pumppu. Monessa dieselissä tollanen. Kiva kun pistit kuvaa, niin ostan patrolliin seuraavaksi tollasen laturin kun näyttää olen tismalleen samanlainen. Eri hihnapyörä vaan.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.12.2014, 04:05
Skaleton Skaleton ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.09
Sijainti: Hewitt'ss in nevada
Viestit: 100
Perusasetus

Vaihtoautona yhdessä premium autojen myyntilliikkeessä ol pitkään tollanen Hundai. Tais jäähä myymättömäks ja mänj jopparille märssyliikkeestä. Aattelin jos siitä sais vetoauton peräkärrylle kun niitä joskus vetää metsätiloille maastoajovarusteltuina.

Kyssäri siis. Saako ton Teracannyn 3,5 tonnin vetopainolla rekisteröityä.
Saako tuohon rekisteröityä 33 tuuman kumit joiden taatta vois ajatella vievänsä metsään rikkoontuneen kumin tosimaasturille.

Tiedän, että topikin alottaja saa näppyjä yhdestä automerkistä, johon kyseiset toiveet saa helposti liitettyä. Tiedän myös, että kyseiseen merkkiin liittyen joutuu aina kaivamaan vähän kuvetta, johon persaukisella ei oo mahdollisuutta. Siks Nerdin suhteen näin varoen ja tod. hauskojen sekä nerdin taholta alistuvien, periksantavien, epäonnistuneitten kommenttien myötä lähetän tämän kysymyksen. Tiedän nerdin nauttivan palstanpitäjien rajatonta luottamusta joten tämän viesti näkevät vain hetken ne jotka sattuvat aamuyöstä linjoilla roikkuvan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.12.2014, 20:36
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Vaihtoautona yhdessä premium autojen myyntilliikkeessä ol pitkään tollanen Hundai. Tais jäähä myymättömäks ja mänj jopparille märssyliikkeestä. Aattelin jos siitä sais vetoauton peräkärrylle kun niitä joskus vetää metsätiloille maastoajovarusteltuina.

Kyssäri siis. Saako ton Teracannyn 3,5 tonnin vetopainolla rekisteröityä.
Saako tuohon rekisteröityä 33 tuuman kumit joiden taatta vois ajatella vievänsä metsään rikkoontuneen kumin tosimaasturille.

Tiedän, että topikin alottaja saa näppyjä yhdestä automerkistä, johon kyseiset toiveet saa helposti liitettyä. Tiedän myös, että kyseiseen merkkiin liittyen joutuu aina kaivamaan vähän kuvetta, johon persaukisella ei oo mahdollisuutta. Siks Nerdin suhteen näin varoen ja tod. hauskojen sekä nerdin taholta alistuvien, periksantavien, epäonnistuneitten kommenttien myötä lähetän tämän kysymyksen. Tiedän nerdin nauttivan palstanpitäjien rajatonta luottamusta joten tämän viesti näkevät vain hetken ne jotka sattuvat aamuyöstä linjoilla roikkuvan
http://www.ajovalo.net/maasturien_mitat.htm
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.12.2014, 00:28
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Saako tuohon rekisteröityä 33 tuuman kumit joiden taatta vois ajatella vievänsä metsään rikkoontuneen kumin tosimaasturille.
31" saa...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.12.2014, 08:17
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Kyssäri siis. Saako ton Teracannyn 3,5 tonnin vetopainolla rekisteröityä.
Vetokyky 2800kg, etkä sitä varmaan mihinkään saa muutettua? Vetoautona tuo on kyllä ihan jeez. Traileri + auto tuli perässä ihan sujuvasti ja voimaakin riitti. Eikä ollut edes paha kulutus. Litralla nousi normaaliin nähden. Toisaalta vaikka vetäisit 3500kg kuormaa niin ketä se kiinnostaa? Meikäläistä ei ole koskaan pysäytetty trailerin kanssa ja pahimmillaan ollut varmaan 1500kg ylipainoa kärryssä. Eikä ollut edes kovin laillisen näköinen yhdistelmä, mutta silti sitä ei pysäytetty. Jos vetoautona on maasturi niin en usko että ketään kiinnostaa paljon sillä saa vetää.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Saako tuohon rekisteröityä 33 tuuman kumit joiden taatta vois ajatella vievänsä metsään rikkoontuneen kumin tosimaasturille.
33" et varmaan otteeseen saa. 33" myötä sun pitää modaa vähän etupyörän koteloita. Ei mahdu muuten. Ottaa kiinni etulisälokasuojaan edessä ja takana. Taka-akselilla ei taida olla mitään ongelmaa tuollaisten suhteen. Mutta nuo meikäläisen 265/65-17 renkaat on kyllä ihan maksimit. Nekin ottaa tällä hetkellä kiinni apparin puolella sisälokasuojaan. En ole jaksanut vielä modailla sitä. Kuskin puolella ei ota kiinni. Apparin puolella sen sisälokasuojan kiinnitys on vähän nihkeämpi ja sen takia se on vähän enempänä. Tämän vuoksi se ottaa kiinni. Tuokin tapahtuu vain jos käännät kaikki oikealle. Mikäli modaa tuota sisälokasuojaa niin veikkaan että alle voisi saada 265/70-17 renkaat. Nuo on kait 32" renkaat? Toisaalta tuossa eräs päivä mittailin eroa alkuperäisten talvirenkaiden ja noiden "kesänakkien" suhteen. 7cm on kokoeroa. Ei siinä virallisesti varmaan ihan noin paljon pitäisi olla eroa? Mutta sillä koolla mennään mitä renkaan kyljessä lukee Nuo pinnatut nakit taitaa aina olla hieman kookkaampia? Toisaalta eipä noita renkaita kukaan muu katso kuin katsuri. Jos ne näyttää lailliselta niin se riittää. Ei tuolla tiellä ole muutenkaan nykyään mitään valvontaa.

Nuo meikäläisen renkaat ei myöskään vaatinut mitään korotusta. Mutta jos sen korotuksen haluaa niin 140€ maksavat korotusjouset taka-akselille ei ole kovin kallis investointi Noiden myötä se perä ei myöskään tipu kuormasta samanlailla kuin alkuperäisillä. Eikä silti ole mikään kivireki. Tuo meikäläisen peli on jousien ja renkaiden myötä n.8cm korkeampi kuin alkuperäinen. Noissa on jokaisessa yleensä keulan jouset vähän kulahtanut, joten keulan osalta korotus on varmaan vielä suurempi. Silloin kun tuon osti niin keula oli alhaalla ja perä ylhäällä. Nyt se on suorassa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Tiedän, että topikin alottaja saa näppyjä yhdestä automerkistä, johon kyseiset toiveet saa helposti liitettyä.
Ei siinä merkissä ole kuin yksi ainoa ongelma. Porukka luulee sen olevan jotenkin ylivertainen. Ei se vaan ole.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.12.2014, 11:17
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ei siinä merkissä ole kuin yksi ainoa ongelma. Porukka luulee sen olevan jotenkin ylivertainen. Ei se vaan ole.
Ei niin, Lexus on vielä ylivertaisempi: http://www.tuulilasi.fi/uutiset/lexu...-merkki-v-2014
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.12.2014, 11:39
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Niin.. Tampio saa olla kun maksaa lexuksesta extraa. Sehän on vaan toitsu eri merkillä. Vähän kuin Renault ja Dacia. Dacia on suoraan rellu. Mitä itse on noilla Lexuksilla tullut ajeltua niin aika kaukana ne on saksalaisten kilpailijoiden ajonautinnosta. Kun tuppaa nuo kaikki toitsut olemaan ihan samanlaisia ajaa kuin vuoden 1970 Corolla. Ei mitään eroa onko se tehty vuonna 2010 vai vuonna 1970. Eikä se lexus siitä sen parempaa tee.

Tosin myönnettäkööt että vähän kaikki japsit on samanlaisia ajaa. Mutta ei niillä oikein millään saa sitä hyvää ajofiilistä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.12.2014, 13:16
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Niin.. Tampio saa olla kun maksaa lexuksesta extraa. Sehän on vaan toitsu eri merkillä. Vähän kuin Renault ja Dacia. Dacia on suoraan rellu. Mitä itse on noilla Lexuksilla tullut ajeltua niin aika kaukana ne on saksalaisten kilpailijoiden ajonautinnosta. Kun tuppaa nuo kaikki toitsut olemaan ihan samanlaisia ajaa kuin vuoden 1970 Corolla. Ei mitään eroa onko se tehty vuonna 2010 vai vuonna 1970. Eikä se lexus siitä sen parempaa tee.

Tosin myönnettäkööt että vähän kaikki japsit on samanlaisia ajaa. Mutta ei niillä oikein millään saa sitä hyvää ajofiilistä.
Heh, Tulee tästä mieleen kun tuossa taannoin ajeltiin kaverin kanssa Hampurista Ouluun tuollainen Lexus GS 450h -09 ja BMW 325i -08. Lexus oli ajoltaan normaalin tehostetun tuntuinen Toyota eli ei huono muttei järin mairittelevakaan (paitsi että joka puolelta sai vedeltyä lisävarustenappulapaneeleita esiin josta löyty kaikkiin hilppeisiin katkaisijat, niin ja alla oli järkyttävän leveät ja isot renkaat). Loppumatkasta kumma kyllä molemmat tarjoutui aina kinnerin rattiin?

Viimeksi muokannut kallo : 08.12.2014 13:19
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hyvät peltivanteet 15x8J / Pajero / Toyota / Terracan TOPPAHOUSU O/M/V Renkaat ja vanteet 0 24.03.2013 11:15
Hyundai Terracan Terracani Tekniikka & Jutustelu 2 28.06.2012 09:58
Mielenkiintoinen Terracan Nerd-O Chit-Chat 8 30.08.2011 09:47
Terracan Nerd-O Chit-Chat 28 15.02.2011 22:23


Sivu luotu: 21:10 (GMT +2).