Tosiaan päivittää tätäkin kaikkien muitten kiireiden keskeltä, elikkäs tuli osallistuttua kyseisellä autolla aavikko arskan officrossiin. Matka oli pitkä ja kivinen kaksi viikkoa ennen kisoja aloitimme vaihtamaan vanhaan moottoriin pakosarjan katkenneita pinnapultteja mutta siinä samalla ilmeni että kannen välistä vuoti nestettä kohtuullisen runsaasti ja kone muutenkin savutti kun savukone. Onneksi varastoista löytyi hyvä kuntoinen vaihtomoottori ja kävimme vaihtamaan konetta. Uusi kone saatiin paikalleen mutta asennuksen tiimellyksessä turbiini pääsi tökkäämään jotenkin huonosti automaatin öljypumppuun ja halkaisi sieltä rattaan. Tässä vaiheessa kyseisiin kisoihin oli aikaa viikko ja olimme luovuttamassa mutta yön nukuttua, aamulla alkoi automaatin vaihto manuaaliksi viikko tehtiin yötä päivää auton kanssa hommia ja esimerkiksi koneen sytytys aiheutti pään vaivaa.
Uusi kone pestynä ja melkein asennus valmiina
kone mänössä paikalleen
koe ajo lenkillä suorassa ja ehjänä
Ja kuvaa kisapaikalta auton tekniikka pelitti niin hyvin että ei pysynyt edes kaikki tassut maassa
no ei siinä auto mäni vähän ruttuun mutta tästä on hyvä jatkaa tekniikka on todettu toimivaksi ja autosta on ajettu lastentaudit ulos