![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sporttiautos, Kyrös
Ja unohtu mainita et ahtoja oli tasan 1bar
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ehtisin jo pelästymään et toi kytkin muka kestäis ton väännön ja isommat renkaat kun ei oo luistanu,
mut alkohan se toissa päivänä luistamaan nelosel ja vitosel ![]() Täytyy vissiin mennä kytkytin kaupoille josain vaihees ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Pääsee pääsee! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
oliko toi turbo sillä kaks nielusella pakopesällä?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei o kun ihan yks osanen
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mulla on ollu kolme ct26 ja ja en ihan varmaksi tiedä mistä on peräsin. kaks ollu 47mm imusiivellä. yks oli 43mm siivellä. pakosiivet saman kokoset, paitsi yhdessä oli keraaminen pakosiipi.(tais olla just toi misä oli 43mm siipi) pakopesät ollu saman näkösiä ja kokosia. nyt mietin onko ne niitä isompia vai pienempiä? onko jotain eroo päällepäin, valunumeroo tai jotain?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Tojo HJ61-87 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 03.08.2010 11:38 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 | |
M: Tojo fj 4.2 -75 | O/M/V Muut | 7 | 09.02.2005 20:14 |