![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu ei todellakaan kannata 33 x 12.50 rengasta mihinkään 10" vanteelle istuttaa, jos meinaa ajaa ilman beadlockeja metsässä. Menee ihan hyvin 8" leveälle vanteelle ja pysyy silti rengas vielä fiksun muotoisenakin. Ja kuten Winchester tokaisi, niin 10" leveällä vantella tappiin käännettynä rengas vaatii aika paljon tilaa "ulkosyrjältä", eli tosiaan äkkiä on renkaan takanurkka kabiinissa asti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo se on tuo vannehomma vahan eri nais pienemmissa :-) enivei 8" tilattu ja spacerit kans ni paasee vkl sovittelemaam :-) pittaa vissii avata joku rakentelu vitja tuolle ni ei sotke tanne koko ajan
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaan -12ET vanteella spacereitä tarvitse, mutta jos Jeepin orkkikset niin sitten kyllä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eikun spacerit menee jousien alle, perse lyyhöttää eli stance keulii. ei ollu 4x4partsilla uusia jousia just hollilla mut hätäsenä meinasin selvittaa korin raiskauksen tarpeen eli sovittaa renkaat noilla alle et nään paljo niit peltihommia pittää tehhä.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
mitä öljyjä näihin vanhempiin -93 grandeihin syötetään? kone, laatikko, jakis, perät?
lootaan nyt en ihan viellä ole vaihtamassa kun vaihtaa moitteetta, mut moottoriin ja periin vois vaihtaa kun takaperä mehii hiukan, niin lie ois fiksua ainakin tarkastaa&lisätä jos pinta alhaalla ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/59020...exron-III-378L ... tai tätä (on uudempaan -96-99 ZJ:hin jo "pakollista"): http://www.motonet.fi/fi/tuote/59020...ler-ATF4-0946L Periin tätä (on oikeat MIL-koodit): http://www.motonet.fi/fi/tuote/59951...hteistooljy-1L Lukkoperään öljyn lisäksi lukkoaine: http://www.jamant.fi/lslisaaine-cro4318060-p-3294.html Mottiin nyt käy melkein mikä vain oikeat luvut sisältävä aine, vaikka tämä: http://www.motonet.fi/fi/tuote/59701...Life-10W-40-5l Ja kun ohjaustehostimista on joskus NIIN kova polemiikki, niin sinne sitten EI ATF:ää, vaan tätä (on oikeat Chryslerin koodit, jotka näkyy vain pullosta suurennuslasilla): http://www.motonet.fi/fi/tuote/59003...stinoljy-946ml
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuohon ylläolevaan sen verran, että ainakaan talviaikaan ei kannata sen enempää kuutos- kuin kasikoneeseen laittaa 10W-40 öljyä. Ihan jo valmistajankin puolesta oikea öljy on 5W-30 talvilämpötiloihin, toki Suomen oloissa kun kesäisin ei järin kuumaa ole voi samalla liemellä ajaa ympäri vuoden.
Itse olen aina käyttänyt täyssyynteettistä, kun ne yleensä takaa hyvän voitelun heti startista alkaen. Ohjaustehostimen/ simpukan osalta todellakin kannattaa olla tarkka ja laittaa VAIN sitä oikeaa suositeltua öljyä. Nimimerkillä kokemusta on, väärät tehostimen öljyt EI todellakaan pysy systeemissä sisällä! Eli vain sitä ainetta säiliöön mikä on hyväksyttyä, jollei välttämättä halua alkaa vaihtamaan uusia tehostimen letkuja, ja tekemään simpukalle perushuoltoa kun stefat ei tykkää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 08.12.2014 11:59 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ihe oon huoltanu sitä mukaa mistä on posahtanu, eli riippuu pikkusen kilsoista, oma on siinä vaiheessa et ennaltaehkäsevien kans aletaan olla vähän niiku myöhässä ![]() en tiijä errooko tuo uuvempi niin paljo vanahemmasta, mut pieni tiputtelu kuuluu merkkiin/vuosimalliin eli japsilaista tiiveyttä on turha olettaa näiden kanssa ![]() ![]() sitte tietty ulukolaiset, eli rokkiauto, ebay, ohan noita, ei ole mitään keräilyharvinaisuuksia varsinkaan jenkeissä, eikä myöskään saksassa, eli osia saa, aivan he-le-ve-tis-ti maalimalta, ite suosinu aina kotimaista ku mahollista ja hinnatkaan ole juur kalliimpia ni eipähän tule takuiden kans onkelmia ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 01.06.2015 07:29 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |