Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 07.12.2004, 12:33
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Ei ole sellaista kolarikytkintä, noissa Rellun dieseleissä on mekaaninen siirtopumppu, kun kone sammuu loppuu naftan saanti....

Voi katketa.... Ja kun katkeaa, et ehdi kuulla mitään kun jo hiljeni ja romua tulee....

Voihan siitä olla siirtopumppukin rikki (olisi kyllä eka kerta kun tuollaista sattuis). Se on ruiskupumpussa se siirtopumppu.

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Comanche -89 Mörkö O/M/V Ajoneuvot 13 12.09.2007 13:27
O:JEEP COMANCHE TD pekkav O/M/V Ajoneuvot 2 18.07.2007 06:27
m:jeep comanche KG O/M/V Ajoneuvot 26 07.05.2007 11:29
JEEP COMANCHE JAMANT Maasturiprojektit 8 26.03.2007 08:35
M: Jeep Comanche 4x4 4.0L Mörkö O/M/V Ajoneuvot 1 16.10.2006 15:21


Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).