![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole sellaista kolarikytkintä, noissa Rellun dieseleissä on mekaaninen siirtopumppu, kun kone sammuu loppuu naftan saanti....
Voi katketa.... Ja kun katkeaa, et ehdi kuulla mitään kun jo hiljeni ja romua tulee.... Voihan siitä olla siirtopumppukin rikki (olisi kyllä eka kerta kun tuollaista sattuis). Se on ruiskupumpussa se siirtopumppu. Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Jeep Comanche -89 | Mörkö | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 12.09.2007 13:27 |
O:JEEP COMANCHE TD | pekkav | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.07.2007 06:27 |
m:jeep comanche | KG | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 07.05.2007 11:29 |
JEEP COMANCHE | JAMANT | Maasturiprojektit | 8 | 26.03.2007 08:35 |
M: Jeep Comanche 4x4 4.0L | Mörkö | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.10.2006 15:21 |