![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Paha sanoa kun en ole moista ajanut mutta itse en kyllä Tojoa olisi valinnut. Mutta makuasioitahan nämä on, jokainen ajaa millä tykkää.
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä meillä muja on tykännyt tommosella d4d corollalla päästellä,Ei moitteen sanaa?
Edelliset autot oli Fiat ja sen jälkeen audi Tän kanssa ei oo tarvinnut turhaan tallissa viettää aikaa! Tietty se ei oo päässyt suzukin makuun vielä vaikka mä oon kovin koittanut taivutella ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kehu tojoa, no mähän kehun. Olipas mukava saada tänäkin vuonna taas leimalla hylsy rungon rei'istä.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No käy nyt hyvä mies koeajamassa ennenkuin teilaat. Minäkin kävin, vaikka tallissa on mm. Volvoja. Ei se nyt mikään huono auto ole.
|
|||
|
|||
![]()
Kaipa sitä on sen verran sadomasokisti, että pakko noita on edelleen kehua. Onhan ne paskoja, mutta parempiakaan en ole omistanut. Kuukauden kuluttua Bj:n kanssa on eletty 17 v. Vaikea kuvitella millään tänään parilla tonnilla myytävällä maasturilla pääseväni samaan.
Corolla -93 puolestaan on ikävä ajettava ja vielä rumakin. Toisaalta aina se on käynnistynyt ja perille vienyt. Ylläpitoon kuudessa vuodessa on mennyt tonnin verran (huollot, korjaukset ja renkaat). Köyhyys pakottaa järkivalintoihin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Onko kukaan turbottanut pzj-75 tojoa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.11.2006 21:15 | |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |