![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tämmönen säie kun löyty, niin piti ruveta kyseleen lisää. Elikkä pitkään oon jo kuolannu noiden volvojen perään, katellu niistä videoita ja lukenu viestejä. Ei oo itellä vielä volvoo, mutta kova hinku olis sellanen hankkia, ja niinpä pari kyssäriä: Kuinkas suuret renkaat tohon 4x4 malliin saa leimattua, ja kuinka suuret mahtuu vakiona pyörimään? Oon huomannu, että toi alusta vaikuttaa vähän jäykältä, niin tuli mieleen että onks kukaan kokeillu tollasia paraboolijousia (vai mitä ne nyt on)? Vai onks muita konsteja herkistellä joustoja? Riittääks vinssiksi toi 12000 lbs vai pitääks olla suurempi? Kuis toi lämppäri pitää hytin lämpimänä talvella? Vai tarvitaanko jotain webastoo tms. avuks?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tollaisen 3 akselisen verot on suomeen?
Kun niistä ei ole mitään tietoa? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
itse ainakin siinä uskossa ettei olis veroja ollenkaan kun ovat kuorma-autoja, voin olla kyllä väärässäkin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei mittään. Ne kun on kuorma-autoja. Tai, jos EU-alueen ulkopuolelta ostat, niin sitten 24% alvia ja vähä tullia.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | Repro | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.02.2012 22:51 |
Myyty volvo c303 | antti-85 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.09.2011 19:47 |
Myydään volvo c303 | mobil2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.12.2010 18:08 |
Bj40 etuakseli ongelma | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2010 20:29 |
Myydään Volvo C303 | Heering80 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 10.05.2010 22:10 |