![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
[quote]quote:
Shuttle: puhuit toisessa series II/III laatikon eroista ja yhdistämisestä, eli jos jättää II jakolootan rattaat ja siihen sen III täyssynk. päälaatikon(emäntä vois tykätä jos on synkronoitu) niin silloinko saa tippumaan hitaita pykäliä 1/50? Ja alla hieman siitä vaihteisto-kikkailusta. Leikkaa-liimaa landroverenthusiast-forumilta. Mikäli ei kieli lontoolle taivu voin yrittää kääntää. Lainaus:
http://users.mrbean.net.au/~rover/gearbox,.htm Caravaanari Land Rover Edited by - hietsu on 03/12/2004 22:51:39 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Land Rover Series IIA 109 1970 | hietsu | Maasturiprojektit | 25 | 02.12.2008 20:31 |
land rover vuosimalli 1970 diesel | rytokasa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.05.2007 14:24 |
M: Land rover series II | Hippo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.02.2007 20:37 |
Land Rover Series III | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.12.2005 09:03 | |
Lantikka, tojota vai land rover? | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.07.2004 15:59 |