Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2014, 20:54
Qtio Qtio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.12
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 92
Perusasetus

Itse vääntelin ruuvvimeisselillä vanhat stefat irti ja uudet varovasti naputtelin sopivan kokoisen hylsyn avulla paikalleen. Hyvin ovat ainakin toistaiseksi pitäneet.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.11.2014, 21:03
-HD- -HD- ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.05.14
Sijainti: Espoo
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Qtio Näytä viesti
Itse vääntelin ruuvvimeisselillä vanhat stefat irti ja uudet varovasti naputtelin sopivan kokoisen hylsyn avulla paikalleen. Hyvin ovat ainakin toistaiseksi pitäneet.
Kuulostaa siltä että stefa kaupoilla joutuu mahdollisesti vielä käymään täytynee sopivan hylsyn todennäköisesti puuttuessa sorvailla puusta sopiva "asetin"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.11.2014, 10:01
Julle vaan Julle vaan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.09
Sijainti: Sibbo
Viestit: 136
Perusasetus

Mikäs tuli nyt -95 nelikolle kun perä kampeaa vastaan parkkipaikoilla käännellessä? Ensin meinasin että onko jääny takajarrut laahaamaan, mutta kun ei rummut kuumene niin kai siellä tasauspyörästö jumittaa? Voiko kitkalukko mennä tollein jumiin että on melkeen yhtä puuta kokoajan? Auttaako koputus kylkeen vai pitääkö alkaa murikkaa irrottelemaan. Pitää nyt ensi öljyt pudottaa alas ja kattoa mitä tulee mukana. Syksyllä kyllä raotin roppua sen verran että totesin öljyä olevan riittävästi ja oli öljyn näköstäkin.

Mites ne välitykset ja murikan koot oli Pajeron ja L200 välillä, on tossa pihalla varaosina -90 pitkä TD pajero että mahtaako murikka tai koko perä mennä siitä heittämällä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.11.2014, 22:04
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Julle vaan Näytä viesti
Mikäs tuli nyt -95 nelikolle kun perä kampeaa vastaan parkkipaikoilla käännellessä? Ensin meinasin että onko jääny takajarrut laahaamaan, mutta kun ei rummut kuumene niin kai siellä tasauspyörästö jumittaa? Voiko kitkalukko mennä tollein jumiin että on melkeen yhtä puuta kokoajan? Auttaako koputus kylkeen vai pitääkö alkaa murikkaa irrottelemaan. Pitää nyt ensi öljyt pudottaa alas ja kattoa mitä tulee mukana. Syksyllä kyllä raotin roppua sen verran että totesin öljyä olevan riittävästi ja oli öljyn näköstäkin.

Mites ne välitykset ja murikan koot oli Pajeron ja L200 välillä, on tossa pihalla varaosina -90 pitkä TD pajero että mahtaako murikka tai koko perä mennä siitä heittämällä?
Voiskohan olla vääränlaista öljyä kitkaperässä?
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.11.2014, 14:59
Julle vaan Julle vaan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.09
Sijainti: Sibbo
Viestit: 136
Perusasetus

Nyt oli niin nolo vika että hyvä kun kehtaa edes kertoa Olin tyrkänny nelikko päällä parkkiin lumikasaan ja siitä kiireellä lähtiessä muistanu että on nelikko päällä ja seuraavalla parkkiksella pyöritellessä tuntu kumman kankeelta... Tulipahan venyteltyä jakolootan kettinkiä ja niveliä kun veivaili päivän menemään neliveto päällä sulaa asfalttia, onneks oli jo hiekotushiekkaa roiskittu moneen paikkaan antamaan pyörille luistoa

Mutta jos vähän asiaa tähän sotketaan niin mites ne Pajeron perät? Onks niissä vaihtokelposia palikoita ällään? Takajarrukengät ja rummut ainaki näytti motonetin listojen mukaan sopivan, eli taas kerran on varaosa-autosta hyötyä kun siihen tuli takajarrut uusittua viimeselle leimalle
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.12.2014, 17:52
Laurilasse Laurilasse ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.12.14
Sijainti: Joutsa
Viestit: 65
Perusasetus

Tervehdys! Onko kukaan raatilaisista vaihtanut Mitsun L200 mittariston polttimoita? Itellä on 99-vuotinen kapistus ja siinä on polttoainemittarin takaa ilmeisesti polttimo pimeänä, ja tarvis vaihtaa, mutta en saanut mittaristoa aukastua/irrotettua... Helpottais kun tietäs vähän missä paikoissa on ruuveja mitkä pitää avata. Otin jo näkyvillä olevat ruuvit auki mutta tuntuu että ei lähde, liekö jossaki piilossa lisää ruuveja tai en uskaltanu käyttää tarpeeks voimaa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.12.2014, 13:21
turbodiesel:n Avatar
turbodiesel turbodiesel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.01.12
Sijainti: Himanka
Viestit: 249
Perusasetus

eikös siinä piä ottaa se musta muovi kehikko kokonaan pois. lämmitys puhaltimille saakka. sielä takana sitte mittariston ruuvit.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.01.2016, 05:50
KRK KRK ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Mikä on suurin rengaskoko mitä kakkos koriseen L200 on tehtaalta laitettu?
Kelpaako tuo kolmos kori myös vertailu renkaille kakkoiseen?
Mistä saan tarvittavat dokumentit muutos katsastukseen isommille renkaille?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.01.2016, 19:44
KRK KRK ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

35" sisilian vientimalliin taisi olla suurin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 04:43 (GMT +2).