![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() minä voin päiväsvalon aikana napsia parempia kuvia, yksinkertaiset, nostettu vain koria vasten laitettu puristimilla koriin kiinni ja hitsilla kiinni etupuolelta ja takapuolelta, rangen korissa on vielä pieni huullos takana joka tulee alemmas kuin etukulma koripellissä, niin sitä vasten painaa palkin, nii tulloo hyvä, (aineski omasta mielestä).
|
|
||||
|
||||
![]()
O
Lainaus:
Mä tein hieman erilailla ja otin sen rangen oman helman pois kun se kuiteskaan ole enää mikään uus ja ei saa niin puhtaaksi etteikö mätänisi sitte jos sihen päälle putken liimaa. Sen tilalle sitten hitsasin 50x50x2 putken ja sen kylkeen itse helmapalkin 100x40x2 Viimeksi muokannut Rytari : 16.11.2014 09:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Meiän rangeen vaihdettiin helman pohja ja ulkosyrjä tämmöseen kolmen millin vahvuseen kulmarautaan:
Ovien alareunista kantti pois ja pintapelti oven pohjaan: Rocksliderit 48,3x3,2 putkesta: Suojaa vain oven alareunan eikä kylkeä yhtään, toivottavasti kestää kun osuu johonkin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Päivän kasailut... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |