![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ketjut vaikuttaa renkaan vierintäkehään, samalla tietenkin kasvattaa rasituksia akseleille jne. Ketju voi myös takertua johonkin, jolloin tuhon vaara kasvaa. Voi myös jäätyä kovin maahan kiinni jos unohtuu =)
Ketjut edessä parantaa kääntymistä, mutta tilaa voi olla rajoitetusti ainakin kääntäessä. Myöskin jarruttaminen sujuu paremmin. Mutta taas mäen nousemiseen ketjut takana olis paremmat ja yleensä myös sinne mahtuvat paremmin. Kääntyminen voi olla taas tuskaa, kun takapään hirmuisella pidolla puskee vaan... -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paljon tehoa ja vääntöä toyota 2.4d | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.12.2007 14:58 | |
HJ61 Miten Lisää vääntöä tyhjäkäynnille? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 21.08.2006 21:26 |
Lumiketjuista | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.08.2004 13:01 |
Vääntöä on, mutta kuinka paljon?? | Yleiset | 0 | 21.08.2002 22:04 |