Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 02.12.2004, 18:39
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Ketjut vaikuttaa renkaan vierintäkehään, samalla tietenkin kasvattaa rasituksia akseleille jne. Ketju voi myös takertua johonkin, jolloin tuhon vaara kasvaa. Voi myös jäätyä kovin maahan kiinni jos unohtuu =)
Ketjut edessä parantaa kääntymistä, mutta tilaa voi olla rajoitetusti ainakin kääntäessä. Myöskin jarruttaminen sujuu paremmin. Mutta taas mäen nousemiseen ketjut takana olis paremmat ja yleensä myös sinne mahtuvat paremmin. Kääntyminen voi olla taas tuskaa, kun takapään hirmuisella pidolla puskee vaan...

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paljon tehoa ja vääntöä toyota 2.4d Tekniikka & Jutustelu 13 26.12.2007 14:58
HJ61 Miten Lisää vääntöä tyhjäkäynnille? NymiS Tekniikka & Jutustelu 22 21.08.2006 21:26
Lumiketjuista L-200 Tekniikka & Jutustelu 0 13.08.2004 13:01
Vääntöä on, mutta kuinka paljon?? Yleiset 0 21.08.2002 22:04


Sivu luotu: 17:47 (GMT +2).